AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hvor lenge må jeg gå på p-piller før de begynner å funke?
Betty2 Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 funke i forhold til hva da?? regelmessig mens? eller hvorti du er sikker?? etter 8 dager, skal du være sikker. i forhold til mens så kan det variere, noe får den regelmessig etter bare et par brett, andre får den ikke regelmessig før de skifter piller.
Athene Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Les pakningsvedlegget, det varierer fra merke til merke. Men helt generelt, tar man de fra første dag i menstruasjon er de sikre fra dag en. Begynner man på et annet sted i syklusen må det vel gå en uke før man er sikker.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Hvor får jeg kjøpt det? og hva koster de?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Jeg har gått på p-piller i 15 år. Pga uregelmessig mensen. Jeg slet virkelig virkelig mye. Jeg har aldri måtte gå å vente på mensen når jeg har brukt pillen (7 forskjellige merker). Når du er sikker derimot, det kommer an på hvilken pille-pk du velger.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Kan koste fra 115kr til tusen-lappen. De jeg bruker nå koster ca 150kr for 3 mnd.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Jeg har gått på p-piller i 15 år. Pga uregelmessig mensen. Jeg slet virkelig virkelig mye. Jeg har aldri måtte gå å vente på mensen når jeg har brukt pillen (7 forskjellige merker). Når du er sikker derimot, det kommer an på hvilken pille-pk du velger. er ikke alle like? er det noen som er både for mindre kvise og for å vere sikker?
Nyterlivet Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Nei, alle p-piller er ikke like. Forskjellige merker kan inneholde forskjellig mengde og/eller forskjellig stoffer. Vil anbefale deg å ta turen til fastlegen din, helsesøster eller kanskje helsestasjonen. Der får du mer nøyaktig informasjon og kan finne en p-pille som vil fungere for deg. Husk at man reagerer forskjellig på p-piller. Venninnen din kan tåle ett merke, mens det kan hende at du ikke gjør det. 2
Betty2 Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 du må få en resept fra fastlege (evt helsesenter) og de kjøpes på apoteket. hør med legen din hvilken merer som fungerer best mot kviser, men det kan også variere fra person til person.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå