Gå til innhold

når skal invitasjonene sendes ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Når skal man sende ut invitasjonene til bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Vi tenkte å sende våre ut i løpet avjanuar, vi skal gifte oss 21.april

Skrevet

Tror jeg ville sendt dem ut senest i mai, slik at folk får tid til å ta det med i (ferie)planene sine. Du skriver ikke datoen, men dersom det kommer i fellesferien er det greit å vite en stund i forveien :Nikke:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi skal også sende ut i januar\februar på grunnlag at mange i hans familie har jobber hvor de reiser mye. Vi gifter oss 23 juni

Skrevet

Hun gifter seg jo i august, det står jo i underoverskriften :).

Jeg ville kanskje ha sendt de ut i februar, det er mye å gjøre om sommeren med ferier, reiser og andre tilstelninger, så er du tidlig ute så er sannsynligheten større for at folk også tar tid til deg, enn hvis du sender ut i mai.

Skrevet

Vi giftet oss i 6.august i år og sendte ut invitasjonene i mars. Hadde svarsfrist 1.juni.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Du kan jo sende ut Save the date kort. Nå vet jeg ikke når i august dere skal gifte dere, men hvis det er tidlig, så kan du risikere at en del er på ferie hvis de ikke er klar over at de er invitert og hvilken dato bryllupet er ;)

Skrevet

Tusen takk for svar :) bryllupet skal være 18.august :)

Skrevet

Hun gifter seg jo i august, det står jo i underoverskriften :).

Jeg ville kanskje ha sendt de ut i februar, det er mye å gjøre om sommeren med ferier, reiser og andre tilstelninger, så er du tidlig ute så er sannsynligheten større for at folk også tar tid til deg, enn hvis du sender ut i mai.

Joda, men det er ganske stor forskjell på august (hun hadde jo ikke skrevet datoen først). Er det tidlig er man fremdeles i fellesferien, men er det seint har jo skolen begynt og folk flest er tilbake til det vanlige og trenger ikke nødvendigvis like lang tid på å ta et bryllup med i planene sine. Spørs jo også litt hva type bryllup det er. Må mange reise for å ta del i bryllupen ville jeg sendt ut tidlig ;)

Skrevet

Vi gifter oss også i august og kommer til å sende ut invitasjonene i januar, og holder på med save-the-date kort nå:)

Skrevet (endret)

Vi har sendt ut hold-av-datoen-kort nå i august. Invitasjoner sender vi ut i månedsskiftet januar/februar.

Nå skal vi ha fest hele helgen, så det er viktig for oss at flest mulig kan sette av helgen. Samt at de som ikke har like god råd også skal få tid til å spare til reise og opphold om de vil komme (blir dog ikke dyrt for gjestene).

Og ja, vi gifter oss i august 2012.

Endret av fullmånebrud
Skrevet

Vi har sendt ut innbydelsene for en liten stund siden, det er i veldig god tid, vet det :) Men det er fordi vi skal ha utenlandsbryllup, så vi ville gi folk god tid til å planlegge,og det har vi fått veldig mange positive tilbakemeldinger på :)

Skrevet

Vi skal gifte oss i mars og kommer til å sende ut invitasjonene i begynnelsen av desember. Synes det er greit å gi gjestene god tid til å svare.

Har laget invitasjonene selv og gleder meg til å begynne på bordkort, takkekort, meny og diverse :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...