AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Ja,hva mangler man når håret er tørt og neglene likeså,de brekker og fliser seg. Jeg ser andre på jobben som fjerner stifter fra stiftemaskin fra ark, istedenfor å bruke en slik stiftefjerner. Jeg kunne aldri gjort det, da hadde jeg ødelagt neglene mine.
Tinia Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Da har du stort mangel på B-vitamin Finnes egne vitaminpiller for dette, gå til apoteket eller helsekostbutikk
Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 B-vitamin ja. Har selv mangel på det - kjøp hårkur med b-vitamin i tilegg så hjelper det bedre på. Og de har en depend-neglelakk som er sånn som gjør neglene sterkere (den hjelper faktisk veldig!!) den er gjennomsiktig med blå forside og gjennomsiktig tekst. Står etelerannet strengthening på den..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Får du i deg omega3? Veldig viktig for å smøre kroppen innvendig.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg ville også fått i meg sunt fett og protein! Det hjelper veldig. Slik som råe valnøtter, mandler, cashewnøtter, f.eks, OG avokado er superbra, og selvfølgelig fisk! Og jeg ville kuttet krafig ned på sukker og hvetemel, da det bare ødelegger mye i kroppen som hud, hår og negler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå