Gjest Nanna87 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Har vært på flere forum, men de er svert lite aktive. Håper at noen kan svare på dette. Fikk Diagnosen Adhd for bare litt siden. Jeg er snart 20 år og går realfag på privatskole. Jeg sliter noe vilt på skolen. Konsentrasjon er noe jeg ikke eier. Jeg blir fort umotivert, mister gnisten og finner på de mest rareste ting..? Har fått alvorlige deprisjoner pga dette. Jeg føler jeg skjeldent mestrer noe som helts pga mangel på konsentrasjon. Jeg fullfører aldri noe jeg begynner på. Sluttet på folkehøgskole, samt jobber & vurderer nå å slutte på realfag? er dette normalt hos mennesker med denne diagnosen? Er det noen som føler med meg. Føler meg ganske smart, men for ikke vist det på skolen. ER meget flink i det muntlige, er ikke sjenert for fem flate øre, men det er uansett mere teori en muntlig? Sliter mye med svetting, kaldsvetting, hodepine & vondt rygg. Tror dette er psykosomatiske lidleser jeg opplever pga stresset å presset rundt alt som skal holdes ved like. Sliter med å komme tidsnok til skolen. forsover meg ofte. Noen som føles litt med meg, eller som kan svare meg på om dette er normalt? har ikke prøvs ritalin enda, det er fortsatt en uke til jeg for resepten.. Hjelper ritalin? Har levd 20 år i et ekstremt kaotisk liv.. Svar.... Lei av forum der jeg ikke for svar=/
Gjest otrivin Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Det passer med diagnosen. En av de mest brukte karakteristikkene for adhd er å begynne på ting og ikke fullføre. Det kan høres ut som du også har en form for PTSD også med tanke på kaldsvetting, svetting, hodepine. Men dette er normalt. Depresjon kan oppstå av at man ikke føler seg bra nok. Så alt stemmer her. Får du hjelp?
liv Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 ta en tur på bokstavbarna. http://bokstavbarna.com/forum/index.php
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå