Gå til innhold

Feilsendte sms,har DU fått noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En dag satt jeg og kjæresten min og så på film i hverandres armkrok. Jeg fikk en MMS, og åpnet den, kjæresten hadde innsyn ifra hans vinkel. Plutselig stirrer det en splitter naken, hårete penis på meg fra et ukjent nummer! Kjæresten bare "eeeeeeh, skal du være utro over sms, gjør det litt mindre åpenbart da?". Han skjønte på min reaksjon at dette ikke var noe jeg ventet :fniste: Det viste seg at det var en kar som prøvde å sende dirty mms til kjæresten sin, men som hadde tatt feil navn, det viste seg at han tidligere hadde kjøpt noe av meg og hadde nummeret mitt. Kan si han var flau, og vi lo godt :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har fått sms som åpenbart har vært feilsendt et par ganger. I tillegg har jeg sendt feil selv noen ganger. Den ene gangen var det ekstra pinlig, for jeg skulle teste ut noe og sendte meg selv (trodde jeg) veldig mange sms'er, som viste seg å bli sendt til noen med nesten likt nummer... pinlig å spamme ned ukjente på den måten...

Skrevet

En gang presterte jeg å sende til feil nummer to ganger på rad. To forskjellige meldinger. Først skreiv jeg en sånn "heia, møtes i femtiden?"-melding, så fikk jeg et "Hvem er du?" tilbake. Beklaget at jeg sendte feil og tenkte ikke mer på det. Problemet? Nummeret lå jo blant de siste jeg har sendt til, så da sendte jeg såklart en ny "Møtes i sekstiden istedet?"-melding. Noen der ute må tro jeg er splitter pine gal. :fnise:

Selv har jeg mottatt et par feilsendte sms. En gang fikk jeg en kjempelang mld fra ei ungjente som skulle ut og som gjorde det klart at hun IKKE ønsket at ei viss annen jente skulle få være med, men hun var usikker på hvordan å fortelle henne det på en pen måte. Sendte svar og sa at hun hadde sendt mld feil, men at de måtte være snille med jenta. Om det nådde inn vet jeg ikke, men da hadde jeg i alle fall sagt det. :sjenert:

Folk som ringer feil derimot.. helt ille! I en tidsperiode på ca to år ble jeg ukentlig ringt opp av ei gammel dame som lurte på når jeg skulle hente henne, om jeg kunne kjøpe med en pakke kremfløte hjem, at katten hennes var dårlig og gud vet hva.. HVER gang forklarte jeg henne pent at hun hadde feil nummer, at jeg IKKE het Ragnhild og at hun måtte krysse ut nummeret mitt. Men nånei. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Fikk engang en kjærlighetserklæring som ikke var mynta på meg. Takket og sa at jeg trodde at vedkommende som mld var myntet på sikkert ble glad om han forsøkte igjen. Men fyren trodde ikke på meg da jeg sa det var feil nummer. Endte opp med at han ringte meg og var passe flau da han skjønte at jeg var ei gammal kjerring, og ikke den yppige blondinen i parallellklassen hans :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk feilsendt en melding for noen måneder siden, hvor jeg svarte tilbake at han hadde sendt feil. Og spurte hvem han hadde sendt til, så sa jeg sånn hallveis hvem jeg var og denne mannen fortalte hvem han var. Så begynner han å flørte, og jeg så snitte mitt i å ha det litt gøy :lur:

Så jeg forklarte at jeg var 50 år men sprek, og han svarte tilbake at han var 30 år ung og likte spreke damer. Jeg fortsatte å tulle med han med å lyve og bare skrive mye tull mens jeg satt på besøk hos en venninne og underholdt min venninne og samboeren hennes. Helt til han forklarer at han har samboer (han skrev det med et :( sånnt fjes) og lurte på om jeg hadde lyst på noe sprell. Da forklarte jeg at jeg bare tullet med han og ikke mente noe med det jeg skrev, jeg ville ikke fortsette siden det føltes feil når han har samboer og det ble bare ubehagelig egentlig.

Han skrev at han var på utkikk etter noen å "ha det gøy med" og lurte på om jeg var singel, og jeg skrev at jeg selvsagt ikke var interessert i noe sånt. Han begynte å spørre om jeg var i "tørke" og hvor lenge jeg hadde gått uten å få meg noe. og jeg sa at han heller burde prøve å fikse ting med samboeren. "nei hun var bare opptatt med ungene sine uansett" :haar:

Jeg sluttet å svare for å si det sånn....

noen mannfolk altså :murvegg:

Skrevet

Fikk denne: "Hei. Eg har fått klamydia, du må teste deg".

Jeg svarte: "Jeg har ikke pult, men det har visst du!"

Fikk ikke noe svar tilbake... :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Typen min blir kvalm bare av tanken på å få en finger i rumpa, og jeg får aldri komme i nærheten av rumpa hans. Det er like greit for meg for jeg har aldri hatt lyst å fingre han i rumpa heller, MEN jeg synes det er morsomt å "skremme" han og "plage" han med det av og til. Så sendte jeg melding til han en kveld jeg ventet på at han skulle komme hjem; "Hei lille vennen, gleder du deg til å få finger i rumpa i kveld, ja det blir så god ikke sant søte NN" og sendte den til en god kvinnelig kollega av meg som er over 50 år (jeg er 24).

Det ble aldri nevnt :rodme:

• Liker 7
Skrevet

Typen min blir kvalm bare av tanken på å få en finger i rumpa, og jeg får aldri komme i nærheten av rumpa hans. Det er like greit for meg for jeg har aldri hatt lyst å fingre han i rumpa heller, MEN jeg synes det er morsomt å "skremme" han og "plage" han med det av og til. Så sendte jeg melding til han en kveld jeg ventet på at han skulle komme hjem; "Hei lille vennen, gleder du deg til å få finger i rumpa i kveld, ja det blir så god ikke sant søte NN" og sendte den til en god kvinnelig kollega av meg som er over 50 år (jeg er 24).

Det ble aldri nevnt :rodme:

:skratte: :skratte:

Skrevet (endret)

Jeg har blitt fridd til på melding, kan godt si at jeg satt som et spørsmålstegn etterpå. Jeg aner virkelig ikke hvem det var. Fikk heldigvis senere en ny melding om at han hadde sendt feil.

Endret av HopelessFear
Skrevet

Jeg har blitt fridd til på melding, kan godt si at jeg satt som et spørsmålstegn etterpå. Jeg aner virkelig ikke hvem det var. Fikk heldigvis senere en ny melding om at han hadde sendt feil.

Det er i sånne tilfeller du sjekker ut nummeret på 1881, for så å google, sjekke ut facebook og skattelister!

:popcorn:

• Liker 3
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Det er i sånne tilfeller du sjekker ut nummeret på 1881, for så å google, sjekke ut facebook og skattelister!

:fnise:

Skrevet

Jeg får jevnlig telefoner og sms-beskjeder som feilsendes. Det skal alltid til samme fyr, og en dag snart kommer jeg til å ringe ham og be ham om å bytte telefonnummer eller noe :fnise:

Skrevet

En venninne fikk en sms av en som sa at han var på flytoget og at han hadde ca 2 timer på seg før han måtte hjem til kona, og om de skulle møtes på et eller annet hotell.

Venninnen min ble først sjokkert, googlet og fant ut at det var ikke noen hun kjente. Fortalte det til et par kollegaer, og de sendte masse meldinger med han hvor de bekreftet at hun skulle komme, at hun ventet på rom 203 i sexy undertøy osv.. Husker ikke helt hvordan enden på visa var, men de hadde det utrolig morsomt hvertfall.

Skrevet

Jeg fikk en fra en kar som kalte meg 'en jævla hore' og masse annet fint.

Jeg håper ihvertfall at den var feilsendt :blink:

;)

Skrevet

Det gjør jeg alltid:p

Jeg var i Polen (på klassetur) for noen år siden, og hadde på den tiden en flørt som jeg melda mye med hele oppholdet. Vi avtalte at vi skulle ringes, og jeg tastet inn nr hans manuelt slik jeg har for vane å gjøre (lærer de fleste nr utenat). Summetonen kom, og i displayet sto fyrens navn. Men da noen svarte i den andre enden viste det seg at det ikke var flørten min. Jeg trodde jo selvsagt at flørten min bare kødda med meg, så samtalen var veldig

"herregud, slutt opp med den tullinga, jeg vet det er *flørt* sin telefon! Gi telefonen til *flørt*, jeg vedder på at han står der med deg og ler av meg nå!"

fra min side. Fyren i den andre enden (som selvsagt ikke ANTE hvem jeg var, eller flørten min for den del) måtte gjenta sikkert fjorten ganger at han ikke var flørten min før jeg omsider skjønte at jeg faktisk hadde ringt feil. Unnskylda meg til slutt grundig og sa flau at jeg fikk gjøre et nytt forsøk på å få tak i riktig fyr.

Så jeg la på da, og slo nr på nytt. Også på andre forsøk kom flørtens navn opp på skjermen, men jaggu var det ikke den samme ukjente fyren som svarte i andre enden! Enda flauere unnskyldte jeg meg på nytt (denne gang med gråtestemme fordi jeg fikk helt angst av hele greia), og sendte sms til flørten min om at det måtte være noe galt siden jeg ikke havna rett.

Dagen etter hadde jeg samlet mot til å prøve enda en gang, men da jeg igjen kom til den ukjente fyren (og begynte å grine igjen) fant jeg omsider ut at jeg skulle gå inn på kontaktinfoen til flørten min og sjekke om jeg fant ut hva som var feil.

Det viste seg at jeg hadde bytta ut det første 9-tallet med et 4-tall :sjenert: Det jeg hadde lagra starta på 9, men telefonen min mente visst det var samme nr da jeg slo inn et nesten identisk nr som bare startet på et annet tall.

Skrevet

Folk som ringer feil derimot.. helt ille! I en tidsperiode på ca to år ble jeg ukentlig ringt opp av ei gammel dame som lurte på når jeg skulle hente henne, om jeg kunne kjøpe med en pakke kremfløte hjem, at katten hennes var dårlig og gud vet hva.. HVER gang forklarte jeg henne pent at hun hadde feil nummer, at jeg IKKE het Ragnhild og at hun måtte krysse ut nummeret mitt. Men nånei. :fnise:

:fnise: Samme skjedde meg. I ett tilfelle ringte det konstant folk og spurte etter Norrie. Etter en lang runde detektivarbeid fant jeg ut at Norrie sto på en politisk liste for FrP i Agder et sted, og var oppført der med mitt telefonnummer. I et annet tilfelle ringte en rekke eldre mennesker og spurte etter Dagny. Til slutt måtte jeg spørre en av oppringerne hvem vedkommende egentlig skulle ha tak i, og da fant jeg ut at Dagny jobbet i hjemmesykepleien og alle som ringte meg var klienter. Hun ble faktisk skikkelig sur da jeg ringte og forklarte ståa: jeg måtte da forstå at vi hadde så like telefonnumre...

En gang fikk jeg en sms fra min stemor hvor det sto "bedre det enn å oppføre seg som en hore, slik din datter gjorde forrige helg". Den var egentlig til min mor. Vi er ikke akkurat verdens beste venner :gjeiper:

Skrevet

Jeg fikk en telefon for en ukes tid siden som jeg ikke rakk å ta fordi jeg kjørte, og vedkomne la igjen beskjed som jeg hørte på like etterpå. Det hørtes ut som en eldre dame, og hun skulle snakke med "Roger", som tydeligvis var sønnen hennes, hun ville at han skulle ringe henne opp og slutte å overse henne sånn for hun har ikke gjort noe galt, og "Hva har jeg gjort mot deg for å fortjene dette, ring meg da" med veldig klagende stemme.

Jeg skulle faktisk ringe opp for å si at hun har ringt feil men så skjedde det ting og det ble sent og jeg glemte det faktisk helt - :tristbla: men kom på det nå når jeg leste dette.

Bør jeg kanskje ringe henne i morgen..?

Skrevet

En gang fikk jeg en sms fra min stemor hvor det sto "bedre det enn å oppføre seg som en hore, slik din datter gjorde forrige helg". Den var egentlig til min mor. Vi er ikke akkurat verdens beste venner :gjeiper:

:hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en romantisk kjærlighetserklæring fra søsteren min en gang, med suss og klem og det hele. Nå er vi to ganske nære, men vi skriver IKKE sånne meldinger til hverandre. Jeg skjønte kjapt at meldingen skulle til hennes kjære. Da jeg skrev tilbake at hun kanskje burde sende meldingen til ham istedet var hun bare veeeldig letta over at det ikke hadde vært noe enda mer privat innhol i meldingen. :fnise:

For noen år siden hadde jeg hustelefon. Hver bidige hverdagsmorgen ble jeg vekket i 5-6-tida av at telefonen kimte, og da jeg svarte så hørte jeg kun summing/piping slik som det pleide å høres ut når man sendte fax i gamle dager. Det var utrolig plagsomt. Og jeg kunne ikke trekke ut kontakten heller, for et nært familiemedlem var alvorlig syk, så jeg måtte være tilgjengelig. Og å bli vekket av telefonen når noen du er glad i ligger alvorlig syk på sykehus er ingen god følelse akkurat. Så det endte med at jeg måtte bytte nr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...