Gå til innhold

Tenker mye på kroppen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei dame på 27 år som er sammen med en fantastisk mann. Vi har vært sammen i snart 6 år og sammen har vi også to søte små. Etter første svangerskapet pådro jeg meg noen få strekkmerker på magen som går i tynne linjer ved navlen, også noe løs hud. Jeg hadde ganske mange kg overflødig, men heldigvis er jeg svært glad i å trene, løpe og gå i fjellet så etter ca 1 år var jeg blitt like slank igjen. Jeg fokuserte ikke så mye på å stramme opp kroppen da vi hadde planer om en til. Nå nærmer yngstmann seg året og jeg er stadig nærmere idealvekten min igjen. Sprettrumpa er på plass og vekten jobber seg nedover. Jobber iherdig for å stramme opp kroppen min igjen og resultatene viser seg saaaaakte men jeg ser jeg er på vei. Jeg er også veldig bevisst på hva jeg spiser osv...

Min mann er en godt trent mann, ser utrolig bra ut og det er mange venninner som misunner meg mannen min. Jeg tenker også at jeg er svært heldig som har en mann som ser så bra ut i tillegg til de gode kvalitetene han har, MEN... Jeg føler veldig at jeg ikke lever opp til samme ideal. Jeg vil at mannen min skal synes jeg er attraktiv og nyte synet av kroppen min. Han sier han gjør det og skjønner ikke helt hvorfor jeg tenker så mye på det, for han gjør ikke det. Han ber meg kose meg med treningen, og ikke stresse rundt det.

Det hele medfører at jeg ikke klarer å nyte sexen fullt ut, jeg tenker veldig på de strekkmerkene og magen som enda ikke er så stram, den er slank - men ikke stram. Nå er det nesten blitt slik at jeg ikke får orgasmer heller, jeg stresser rundt hele settingen til min manns store fortvilelse. Skulle virkelig ønske at jeg følte meg bedre med meg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å høre på det mannen min sier til meg, for jeg vet at han ikke sier det fordi han er "pliktig" til det.

I helgen sa han at det er synd at en så nydelig jente som meg som kompiser i starten misunnet han "fangsten" skulle føle seg slik. At han føler at han virkelig fikk gullmedaljen da vi ble sammen, pluss litt til. At kroppen min er nydelig og at merkene er ett godt minne om hva vi sammen har fått. Han sa også at han helt klart er glad for at han har en jente som er aktiv og ikke lar seg "fallere" etter et svangerskap, men at jeg ikke måtte stresse med det.

Hva sier dere andre? Jeg vet innerst inne at jeg er "problemet" her, men jeg føler at jeg er på vei ut av den gode sexen vi alltid har hatt. Jeg nyter det ikke lenger :-/ Jeg er ganske så fortvila!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er du som har problemer her. Det høres ut som at du virkelig har hengt deg opp i hvordan du ser ut og det er ikke bra! Strekkmerker er helt vanlig og noe du ikke får gjort så mye med. Og i følge innlegget ditt så høres det ut som at du er i good shape etter siste svangerskap..

Du må nok bare prøve å legge alle disse dumme tankene på hylla, fortsette og trene(men ikke stresse) og begynne å slappe av og nyte sexen dere har. Ikke la kroppen din ødelegge noe for deg! Vi lever bare en gang og jeg tviler på at mannen din går fra deg fordi du har litt strekkmerker og "slapp" hud. Mange som aldri blir kvitt de ekstra kiloene de legger på eg under svangerskapet og som sliter mer enn deg!

Ta det med ro du.

LYKKE TIL! :klemmer:

Skrevet

Høres virkelig ikke godt ut å ha det slik! Mannen din høres fantastisk ut. Hør på han trives:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...