Gå til innhold

har dummet meg ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har akkurat begynt i en ny jobb, og var ute med en gjeng kollegaer i går kveld. Dette er personer jeg ikke kjenner særlig godt. Jeg er vanligvis forsiktig med alkohol, men i går dummet jeg meg skikkelig ut. Jeg må ha drukket så mye at jeg fikk blackout, husker ingenting i dag. Jeg tror kanskje jeg kan ha spydd i en bar, og blitt kastet ut, huff. Jeg tror faktisk aldri jeg har skammet meg sånn i hele mitt liv. Jeg tør ikke gå på jobb imorgen. Jeg sitter faktisk her og gråter for dette var en jobb jeg virkelig likte, men nå tør jeg ikke vise meg der igjen. Hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke no moro situasjon det der, men du er nesten nødt å bare bite i det sure eplet og dra på jobben, om du vil beholde den..

• Liker 4
Skrevet

Det blir ikke en stor sak om du gjør det til en stor sak. I morgen drar du på jobb, se frisk og fresh ut. Si at du drakk litt for mye fordi du var nervøs siden det var første gang med nye kollegaer. Og at du ikke pleier å drikke så mye. Beklag det hele og le av det.

Du må rett og slett bare "ta det som en kvinne"

• Liker 6
Skrevet

Det føles nok mye større ut for deg enn det i realiteten er. Møt opp og lat som ingenting, det går nok bra skal du se.

Skrevet (endret)

Dette føles nok 10 ganger jævligere siden det gjelder deg, og det er fyllanerver og alt i bildet, men som andre sier, dette er ikke noe big deal egentlig. Tropp opp, hev hodet, og bare le vekk helga. Slikt som skjer. Du er ikke den første som spydde ned en bar, ble kasta ut, eller ikke husker alt fra helga.

Lykke til i morgen. :)

Endret av Tullamore Dew
Skrevet

Bare å dra på jobb med et glimt i øye og si noe som " shit jeg dret på draget i helgen.. den shotten jeg tok gikk rett til hodet på meg" eller noe sånt... Folk går på en smell, enten de er 18 eller 50år. Gå med strak rygg på jobb i morgen!

Skrevet

Støtter de andre. Det er antagelig verre i ditt hode. Kvinn deg opp, kom deg på jobb, vær ærlig og ha en unnskyldning beredt. Du kan jo si at det ble for mye for deg og at du beklager det veldig og håper at du ikke støtet noen.

Jeg har faktisk opplevd dette som sjef. Alle kan drite seg ut, og jeg endte en gang opp med å betale for taxi til en av mine ferske medarbeidere som var blitt stupfull i løpet av kvelden og måtte sendes hjem. Han var så flau etterpå at han bare forsvant. Det var innmari synd, for han var en fin og flink fyr. Jeg hadde fått mye mer respekt for ham om han hadde sendt meg en epost og sagt takk for festen og sorry for fylla.

Skrevet

Jeg får vel følge rådene derers og gå på jobb i morgen. Huff, det blir vanskelig. Tusen takk for at dere kommer med så oppmuntrende svar :klemmer:

Skrevet

Shit happens! Enig med de andre her - gå på jobb med hevet hode, får du noen sleivkommentarer, så bare sukk dypt, smil pent og si at det var så lenge siden du hadde vært ute at dette gikk helt galt...

Skrevet

Dette tror jeg mange har opplevd. Holde maska, beklage idiotoppførselen om noen spør og la fortid være fortid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...