Gå til innhold

Vurderer å bli medlem av datingside

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vil ikke si hva du heter på sukker da, Rofl? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster disse sidene noe?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har akkurat blitt medlem på møteplassen. Deeeet resulterte i x-antall brev med bare tull og vås og konkrete hoppe-til-køys-tilbud :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Men Knirke, treffer du den rette ombestemmer du deg kanskje? :)

Nja, med alle de vandrehistoriene om diverse tullinger man treffer på nett, så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro :fnise:

Skrevet

Hva er det du tenker som gjør at du ikke tør? Husk at alle de som er registrert der vil møte folk. De er ikke der for å le av noen :) Noen er ensomme, andre ikke fullt så ensomme, men i bunn og grunn er de der for å mye nye folk eller den "rette" : )

Du kan jo også registrere deg og se hvordan det er, og etterhvert som du føler deg komfortabel kan du legge ved et bilde.

Skrevet

Du vil ikke si hva du heter på sukker da, Rofl? ;)

Kanskje om du sender en melding :lur:

Skrevet

Kanskje om du sender en melding :lur:

hehe, kanskje jeg tør :P

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hei!

Jeg er 22 og er en oppegående og omgjengelig jente. Grunnen til at jeg befinner meg på Sukker er at jeg har et barn og jeg syns det er en fin måte å bli kjent med andre på - de er forberedt på at jeg har et barn før de tar kontakt... :)

Traff nettopp en fra andre siden av landet og vi syns begge det gikk over all forventning.... :rodmer:

Ikke vær redd! Det er ditt liv og dine valg - ikke la andres fordommer hindre deg i å bli medlem... :)

Skrevet (endret)

Iiiiik, nå har jeg registret meg med bilde

Fikk 35 svar over natten (bokstavelig talt). Kommer til å bli en heldagsjobb, dette! Må nok sette i gang og luke litt i "blomsterbedet" og få ut alle tullingene :lol:

Endret av Knirke
  • Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg er 22 og er en oppegående og omgjengelig jente. Grunnen til at jeg befinner meg på Sukker er at jeg har et barn og jeg syns det er en fin måte å bli kjent med andre på - de er forberedt på at jeg har et barn før de tar kontakt... :)

Traff nettopp en fra andre siden av landet og vi syns begge det gikk over all forventning.... :rodmer:

Hjelpe og trøste!

Da bør du tenke deg godt om i noen runder til.

Langdistanseforhold er INGEN dans på roser.

Skrevet

Iiiiik, nå har jeg registret meg med bilde

Fikk 35 svar over natten (bokstavelig talt). Kommer til å bli en heldagsjobb, dette! Må nok sette i gang og luke litt i "blomsterbedet" og få ut alle tullingene :lol:

Jeg håper du valgte et annet bilde enn her ;):ler:

Skrevet

Jeg håper du valgte et annet bilde enn her ;):ler:

Nå har jeg fått over 70 mailer og ingen så langt med hamster-fetish, så ja.. Jeg har et annet bilde

Skrevet

Hva i alle dager er skummelt med det? :klo:

Merkelige ideer folk har.

• Liker 1
Skrevet

Det er mange pene fra Oslo, men ellers er det skralt:p Føler 80% er fra Oslo:s

Er selv fra Stavanger og der er det 3 kategorier. 1) De som har hengt der i åresvis. Skeptisk! 2) Rett og slett stygge eller altfor gamle. 3) Brukbare.

Jeg er ikke ute etter 10-er gutter. Helt vanlig gutt er greit:)

Har møtt en derfra og han var bra (ikke wow-snu-seg-etter-på-gata, men langt ifra stygg).

Herregud... Hvor gammel er du? "Mange pene"`"Lang ifra stygg"? Du tror det er dét det kommer an på? :roll:

Skrevet

Hei! Jeg vurderer virkelig å melde meg inn på en datingside, f.eks, sukker, men det føles som en stor terskel. Er det noen med litt erfaring som kan fortelle om fordeler og ulemper ved å være medlem på en slik side? Hvilken side bør jeg eventuelt velge? Jeg har ganske lyst til melde meg inn, men jeg vet ikke om jeg tør. Jeg føler meg bare så fryktelig ensom for tiden, alle andre har jo noen virker det som. Noen råd?

Hei, det er dum dristig måte å gjøre det, det er et område du aldri bør oppsøke, det er min anbefaling. Det er blir kommunikasjon ukjent til ukjent. Så balanse gangen er det du selv må ta risikoen på. Jeg synes ikke det er noe status om det er noen som har funnet hverandre over internett.

Skrevet

Nå har jeg fått over 70 mailer og ingen så langt med hamster-fetish, så ja.. Jeg har et annet bilde

Ja, det blir jo nesten som å ansette folk dette ;) hehe

Skrevet

Hei, det er dum dristig måte å gjøre det, det er et område du aldri bør oppsøke, det er min anbefaling. Det er blir kommunikasjon ukjent til ukjent. Så balanse gangen er det du selv må ta risikoen på. Jeg synes ikke det er noe status om det er noen som har funnet hverandre over internett.

Status har ihvertfall ikke en dritt med saken å gjøre.

Det spiller ingen som helst rolle hvordan to individer treffer hverandre så lenge de passer i sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...