Gå til innhold

Vurderer å bli medlem av datingside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer virkelig å melde meg inn på en datingside, f.eks, sukker, men det føles som en stor terskel. Er det noen med litt erfaring som kan fortelle om fordeler og ulemper ved å være medlem på en slik side? Hvilken side bør jeg eventuelt velge? Jeg har ganske lyst til melde meg inn, men jeg vet ikke om jeg tør. Jeg føler meg bare så fryktelig ensom for tiden, alle andre har jo noen virker det som. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ikke tørre, syns du det er flaut f.eks?

Eller er du redd for hva du vil møte på? Bli gjenkjent?

Skrevet

Hvorfor skal du ikke tørre, syns du det er flaut f.eks?

Eller er du redd for hva du vil møte på? Bli gjenkjent?

ja det med å bli gjenkjent synes jeg er litt skummelt, tenk om noen jeg kjenner ser at jeg er medlem? Jeg har vel ogå en slags ide om at datingsider er siste vei å gå, men det er kanskje en gammeldags holdning? Hvor vanlig er det egentlig å være medlem av slike sider? Er det flest unge eller gamle? Selv er jeg jente,25 år.

Skrevet

ja det med å bli gjenkjent synes jeg er litt skummelt, tenk om noen jeg kjenner ser at jeg er medlem? Jeg har vel ogå en slags ide om at datingsider er siste vei å gå, men det er kanskje en gammeldags holdning? Hvor vanlig er det egentlig å være medlem av slike sider? Er det flest unge eller gamle? Selv er jeg jente,25 år.

Skrevet

jeg er 50 og lurer på det samme som deg .men tror jeg venter med legge inn bilde

Skrevet

Jeg er jente på 23, og ikke for å skryte, men jeg har et bra utseende og er ressurssterk på mange fronter. Ikke en taper som ikke "finner seg noen IRL".

Jeg må innrømme jeg ikke snakker om det til venner osv, men er ikke så redd for å treffe på noen kjente der. Det er jo like flaut for dem i så fall:) Så en på jobben har profil der, og tenkte først "iiiik, tenk om han ser meg!", men ærlig talt.

Jeg har kun truffet en derfra, men det var positivt. Vi dater enda:)

Anbefaler det! Er selv på sukker.no, der kan ikke andre damer se profilen din (tror jeg?) om du er redd for det.

Samme hvor man finner kjærligheten, bare man finner den :jepp:

Skrevet

eg var der du er no, for eit halvt år sidan.

Meldte meg inn på ei side på nettet, mest pga å finne nokon å prate med. Det fann eg.

Hadde ikkje tru på å finne nokon mann der iallefall. Men no sit eg med kjæraste. Han tok kontakt på denne sida og me har vore i lag i tre mnd.

Tok lang tid før eg fotalde vener korleis me møttest. Eg var flau over å ha meldt meg inn.......

Lykke til! Kva har du å tape?

Skrevet

Go for it, hva har man å tape? det er ikke værre enn å si nei til evt. tilbud eller å slette kontoen sin hvis man ombestemmer seg :)

Skrevet

Go for it, hva har man å tape? det er ikke værre enn å si nei til evt. tilbud eller å slette kontoen sin hvis man ombestemmer seg :)

Ja det er jo sant.. Kanskje jeg bare skal gjøre det. Hjelp, skummelt..!!

Skrevet (endret)

Ja det er jo sant.. Kanskje jeg bare skal gjøre det. Hjelp, skummelt..!!

Bare join opp uten å tenke så mye, da blir alt mye skumlere med en gang. Jeg har gjort det selv (riktig nok uten resultat) og det var en artig opplevelse :) Du har alt å vinne og ingenting å tape.

Endret av LoneWolf
Skrevet

Hva i all verden er skummelt med å være på datingsider? Skjønner meg ikke på folk..

Skrevet

Jeg har erfaring fra datingsider og det er ikke skummelt i det hele tatt (før det blir fysisk kanskje).

Match er bra, men dyrt. Det er vel de fleste steder. Og det er endel useriøse folk der.

Legg opp en bra profil, ta et GODT profilbilde - det er viktig. Bruk humor og litt ironi, men ikke for mye. Fremstill deg som en spennende person, men ingen tøffel.

Når du sender mld, ikke send den samme til alle mottakere. La hver mld være spesielt for den ene personen. Ikke kommenter utseendet, finn noe annet (klær, dyr). Vær deg selv, bruk humor. funket for meg :)

Hold deg borte fra Be2 (veldig dårlig rykte) og C-Date. Sistnevnte er mer for sex-treff, men de suger penger av deg og sender ferdigskrevne mails (som jeg påstår var skrevet av moderatorene selv).

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg tror de fleste lett kan begripe at du som singel kan ha et ønske om å møte den rette, at du således er søkende burde ikke overaske noen.

Når du så er søkende, er det ikke da naturlig å være det på flest mulig arenaer?

Slik jeg ser det så er det bedre å søke på mange og varierte arenaer, heller enn på få arenaer. Det vil jo bare øke dine sjanser og kan i større grad resultere i at du finner den rette.

Alle vet at du har noe å vinne og intet å tape ved å leite på nettet i tillegg til i det virkelige liv.

Ergo er det ikke så dumt å skaffe deg profil på et sjekkenettsted. Det ville vært mer tåpelig dersom du utelukket den arenaen for å si det slik. I alle fall synes jeg det blir dumt, når single utelukker hva som kan være en spennende arena for relasjonsbygging.

Er veldig mange som finner hverandre på nettet i dagens samfunn, således er du i meget godt selskap og det er ikke verre at du finner deg noen der enn at andre gjør det. Er sikker på at dine omgivelser ikke vil fordømme deg om du også leter på nettet, men snarere blir glad på dine vegne om du finner deg en der.

Så opprett en profil og sjekk i vei du...

Skrevet

Jeg er medlem på sukker, men har ikke bilde. Det tør jeg ikke :sjenert:

Siden jeg ikke har bilde, så er det svært få som kontakter meg, og det er egentlig helt greit.

Men for å være ærlig. Jeg synes det er meget få kjekke gutter på sukker!

Skrevet

Men for å være ærlig. Jeg synes det er meget få kjekke gutter på sukker!

Det er mange pene fra Oslo, men ellers er det skralt:p Føler 80% er fra Oslo:s

Er selv fra Stavanger og der er det 3 kategorier. 1) De som har hengt der i åresvis. Skeptisk! 2) Rett og slett stygge eller altfor gamle. 3) Brukbare.

Jeg er ikke ute etter 10-er gutter. Helt vanlig gutt er greit:)

Har møtt en derfra og han var bra (ikke wow-snu-seg-etter-på-gata, men langt ifra stygg).

Skrevet (endret)

Match virker som den mest seriøse. Men jeg er litt skeptisk til at man må oppgi veldig personlige ting på de fleste datingtjenester som blir nærmest et angrep på personvernet. Da tenker jeg på alle de spørsmålene du blir nødt til å svare på for å bli medlem.

Endret av only me
Skrevet (endret)

Jeg har lurt på det samme... Å registrere meg altså :sjenert: . Men jeg er ikke interessert i noe fast forhold.

Jge ser for meg at det er sånn at folk driver og sender meldinger til alle de synes ser ok ut, og hvis de får respons foreslår de å møtes irl. Jeg er mest redd for å måtte avvise folk, som jeg synes er grusomt ubehagelig (ikke det at jeg tror jeg er en gudinne som får hundrevis av beundrere altså :gjeiper: )

Endret av Knirke
Skrevet

Men Knirke, treffer du den rette ombestemmer du deg kanskje? :)

Skrevet

Hvilken side bør man egentlig velge da?

Skrevet

Lurte litt på det samme så meldte meg opp på sukker. Så er da en kjekk gutt som ikke er fra oslo der ;P

Nå var det da å skrive en god beskrivelse/profil.

Litt skummelt å bli gjenkjent er det jo men den som kjenner deg igjen må jo være der selv så er jo ikke så skummelt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...