Gå til innhold

Lovlig streaming?


Gjest Elyssa

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til sider hvor man kan streame lovlig? Altså at man betaler for det. Synes Viaplay er så dårlig..

Hvor ser dere tv-serier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

http://www.free-tv-video-online.me/

Denne bruker jeg, fullt lovlig og ikke farlig å bruke. Denne siden har ALT

Den har jeg også brukt, men den er vel ikke lovlig? Hvordan vet du det? Har tenkt som så at det ikke kan være lovlig så lenge man ikke betaler noe for tv-lisensen??

Synes også den legger igjen mye rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du ville betale, da er det feil side, da den er gratis. jeg bruker alltid Firefox med adblock, og den legger ikke igjen noe rusk på min pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du ville betale, da er det feil side, da den er gratis. jeg bruker alltid Firefox med adblock, og den legger ikke igjen noe rusk på min pc

Men hvor har du det fra at den er lovlig? I så fall burde det jo ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg bruker www.tv.blinkx.com.

Der er det stort sett en viss kvote på hvor lenge du får se før du må enten vente eller betale for ubegrenset titting.

Mange av videoene er for eksempel fra Megavideo, og da får jeg se 70 min før gratiskvoten er brukt opp, og jeg må vente 30 min for å se neste kvote på 70 min.

Bruker også channelcut.net, samme greien som tv.blinkx, men her finner jeg flere episoder av noen realityserier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innholdet som vises via denne siden er copyrightbeskyttet. Så hvor du får "fullt lovlig" fra vet jeg ikke :P

Det var det jeg tenkte.. Da gjelder vel det alle sånne sider.. DU vet ikke om noen lovlige da? Hvor man betaler et månedsbeløp f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...