Gå til innhold

Vil opp i vekt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ser det var nevnt tidligere at man legger på seg mer hvis man spiser før man legger seg. dette er feil. bare en myte. Det er hva man har i seg i løpet av uka som teller.

Når jeg begynte å trene var jeg en kar på 65 kilo og 180 cm.. altså tynn. Jeg begynte med eggeshake, altså 4 egg, halvliter melk og o'boy pulver i en shake.. smaker himmelsk, og veldig mye bra næring. kjør denne 2 ganger om dagen som mellommåltid, så vil du nok merke forskjell etterhvert. Selv var jeg så desperat etter å gå opp i vekt at jeg spiste 4 spiseskjeer olivenolje om dagen. mye sunt fett der. Ellers er ren mat som kylling, kalkunkjøttdeig, karbonadedeig, biff, ris, havregryn, pasta, egg osv veldig fint. jo mindre maten er bearbeidet, jo bedre er det. Kunne kjørt mer styrke enn kondis hvis du vil gå opp i vekt også. forbrenner jo mer når du løper.

3,5 år senere er jeg 83 kilo, og like lav fettprosent som tidligere, men skal opp på 86 helt ripped. Vil nok bruke hele vinteren på det målet. Man må bare akseptere at ting tar tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...