Nemi90 Skrevet 18. september 2011 #1 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hei! Noen som kan anbefale en snill og tålmodig kjørelærer i Oslo? En som er dyktig, men ikke rakker ned på deg og gir deg dårlig selvtillit. Har ikke kjempe god erfaring, og hørt om mange dårlige lærere. Veldig vanskelig å velge, når det står så mye forskjellig på nett =/ Noen tips? Endret 18. september 2011 av Nemi90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 30. september 2011 #2 Del Skrevet 30. september 2011 De færreste kjørelærere går inn for å rakke ned på elevene sine og gi de dårlig selvtillit. Hva skulle det være godt for? Da jeg kjørte opp til lappen hadde jeg tre forskjellige lærere. Alle tre var flinke til å veilede, forklare og innimellom gripe inn om nødvendig. Det hendte ofte at jeg syntes de var for strenge mot meg, og det var heller ikke morsomt å få kritikk på ting jeg gjorde feil. Men nå i ettertid ser jeg at det var nødvendig for at jeg skulle bli klar for å være ute i trafikken på egen hånd. Men såklart, er det en kjørelærer man ikke kommer overens med i det hele tatt vil det jo påvirke læringsprosessen, og da bør man bytte. Lykke til med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå