Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2011 #21 Skrevet 18. september 2011 det hjelper ikke å ha utseende med seg om man ikke har "den rette personligheten"..kommer det mye tafatte ting ut av kjefamentet, så bidrar det jo også ganske bra til dumping 1
Klatt Skrevet 19. september 2011 #22 Skrevet 19. september 2011 (endret) Problemet er naturligvis at dere er altfor gamle. Det finnes nok av oss litt yngre, men snille gutter som er mer enn interessert i det dere skriver. Gi en lyd! Forøvrig er det kanskje lett å bli veldig fort betatt av prinsessejenter som en del av dere virker til å være. I begynnelsen blir man overveldet over hvor fin hun er å se på, hvor bra hun har gjort det i livet, men når man kommer litt nærmere innpå jenta finner man gjerne ut at man rett og slett ikke passer sammen. Trenger ikke nødvendigvis å være noe galt med dere av den grunn, men det er ikke alle man har riktig "connection" med selv om det meste virker til å matche. Personlig merker jeg at det dere skriver får meg til å ønske at jeg var en seks-syv år eldre og hatt muligheten for å finne meg ei sånn jente. Haha. Endret 19. september 2011 av Klatt
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #23 Skrevet 19. september 2011 Høres litt ut som meg. Attraktiv, pen i manges øyne, populær, høy utdannelse, økonomisk greit, nok av attraktive mannlige venner som gjerne ville noe mer, men som jeg ikke var forelsket i. Var kronisk singel frem til jeg var 33 før mannen i mitt liv dukket opp av intet. På et tidspunkt sluttet jeg å bekymre meg rett og slett. Er 39 nå og lykkelig gift og kan ikke si at årene som singel plager meg i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #24 Skrevet 19. september 2011 Høres litt ut som meg. Attraktiv, pen i manges øyne, populær, høy utdannelse, økonomisk greit, nok av attraktive mannlige venner som gjerne ville noe mer, men som jeg ikke var forelsket i. Var kronisk singel frem til jeg var 33 før mannen i mitt liv dukket opp av intet. På et tidspunkt sluttet jeg å bekymre meg rett og slett. Er 39 nå og lykkelig gift og kan ikke si at årene som singel plager meg i det hele tatt. Godt å høre! Hvor traff du din mann?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #25 Skrevet 19. september 2011 Godt å høre! Hvor traff du din mann? På seminar. Han så rett på meg da jeg kom inn i rommet og jeg så rett på ham. Det søteste jeg noen sinne har sett. I en av pausene kom han bort til meg og spurte meg om noe jeg hadde sagt på seminaret, vi utvekslet mailadresser og derfra gikk det fort over i dating. Kjærlighet ved første blikk for oss begge.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #26 Skrevet 19. september 2011 Tusen takk for alle svar! Det gjør godt, på en måte, å høre at man ikke er alene om å ha det slik. til alle dere andre ensomme der ute. Sitter her og tenker på de store kontrastene mellom helg og ukedager. I helgene kan jeg gå ut på byen og få masse oppmerksomhet, ha det gøy og føle meg som en dronning. Så, når helgen er over kommer ensomheten snikende igjen og de som ringte/sendte meldinger eller prøvde seg i helga blir stille. Skulle gitt så mye for å ha noen å dele hverdagene med -TS-
Steinar40 Skrevet 20. september 2011 #27 Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for alle svar! Det gjør godt, på en måte, å høre at man ikke er alene om å ha det slik. til alle dere andre ensomme der ute. Sitter her og tenker på de store kontrastene mellom helg og ukedager. I helgene kan jeg gå ut på byen og få masse oppmerksomhet, ha det gøy og føle meg som en dronning. Så, når helgen er over kommer ensomheten snikende igjen og de som ringte/sendte meldinger eller prøvde seg i helga blir stille. Skulle gitt så mye for å ha noen å dele hverdagene med -TS- Kanskje du da heller burde konsentrere deg på å få til det, istedet for å kaste bort helgene ute på byen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå