AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Jeg har hatt 3 partnere, men hun er jomfru. Jeg er 21 og hun er 18. Hun er den stille og rolig typen som ikke snakker mye grisete eller perverst. Hun er ordenlig, verken drikkre, røyker eller snuser. Hun er jordnær og reflektert. Virker som vi nærmer oss sex, selv om vi ikke har pratet så mye om det. Hvordan skal jeg gå fram og hvordan vil hun være når vi begynner å kle av oss? Hun er helt uerfaren. Nå er jeg altså ute etter personlige erfaringer og hva jeg kan forvente og hvordan jeg kan forberede meg best for å ikke overkjøre henne. 1
Harmony Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Det viktigste tror jeg er at du får henne til å føle seg komfortabel. Vis henne at hun er det vakreste du har sett og gi henne masse komplimenter underveis. Dette får henne til å føle seg tryggere. Når det kommer til selve akten, må du alltid lytte til signalene hennes, gjerne bruk litt glidemiddel. I tillegg lønner det seg å legge en pute under rumpa hennes slik at hun ligger litt oppover. Det hjalp meg veldig mye. Husk at første gangen kan være fryktelig vondt for henne, og da er det viktig å ta det med ro når du dytter den inn. Jeg tror han jeg hadde min første gang med brukte 15 minutter fra han prøvde å dytte den inn, til møydommen min var tatt. Han var veldig forsiktig og alt, noe som gjør at jeg idag smiler når jeg tenker tilbake til min første gang og kan se bort ifra at jeg hadde fryktelige smerter. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Trangt, vått, varmt og litt ømt!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Trangt, vått, varmt og litt ømt! Det er jo bare trangt til man er innenfor da. Når hinnen er borte så er hun like trang/vid som hun er skapt.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Gå forsiktig frem, vær øm og vis at du bryr deg om at hun skal ha det bra! Så skal det nok gå fint. Når min jomfrudom ble tatt ble jeg slengt rundt som en puledukke. Det var alt for røft og brutalt for å være min første gang, så det var ikke gøy i det hele tatt .. 1
henriken Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Det er bare som de andre sier, ta deg god tid og gjør hun skikkelig våt først Personlig så tok jeg jomfruen på kjæresten min nå, for 2 år siden. Jeg merket faktisk ikke til noe uvanlig motstand nedentil selv, og selv om jeg brukte lang tid synes hun det var vanvittig smertefullt. Men det går seg til
CCL Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Det er jo bare trangt til man er innenfor da. Når hinnen er borte så er hun like trang/vid som hun er skapt. Hei. Det er ingen hinne, derfor heller ingen hinne som kan bli borte. Kvinneguiden har en grei liten myteknuser om "jomfruhinnen" her.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Gode råd her, og du høres ut til å være en flott fyr, TS. Blir glad av å lese det du skriver. Altså hvor mye du bryr deg om at det skal bli en god opplevelse for henne. Du får mange plusser i boken min. 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 TS her! Takk for alle svar! Er det bare selve penetreringen som gjør vondt. Jeg er veldig usikker på hvordan hun vil føle seg når vi evt ligger i sengen. Så lenge hun er komfortabel, så skal alt være en nytelse for henne. Eller er sjansen stor for at hun kan være veldig nervøs ikke klare å nyte det?
Harmony Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Altså, når jeg hadde min første gang føltes det som å bli revnet opp innvendig. Det var den verste smerten jeg har opplevd i mitt liv. Så ja, det er penetreringa som gjør vondt. Du kan forestille deg at man føler seg litt opphovnet under penetreringa når penisen er helt inn og det svir. Men det er bare slik den første gangen. Den andre gangen kan man fortsatt være litt sår, men det pleier som regel å gå seg til. Du må få henne til å føle seg trygg og husk å vise henne hvor fin du synes hun er. Da går mye av nervøsiteten bort. Stryk henne over kinnet i det du prøver å trenge inn i henne. Tørk bort eventuelle tårer. Vær en skikkelig snill og god mann, da skal du se hun kommer til å få ei fin opplevelse.
CCL Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Det er veldig synd at mange av dere (både her og på andre forum) vinkler det som om det skulle være helt greit at det gjør kjempevondt første gangen. Om det gjør vondt er vagina for tørr og/eller kvinnen slapper ikke nok av. Om man forsiktig prøver å penetrere og det gjør vondt for kvinnen bør man virkelig vente litt, få henne til å slappe godt nok av og kose litt lenger.
Gjest Blokkolokko Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Mitt tips er ett laangt forspill Ikke bruk hendene hvis du ikke er sikker på hvordan (haha.. til og med samboeren min er veldig flink til å bomme til tider Og da blir man mer irritert - Særlig når dette er hennes første gang, og hun sikkert ikke tør å si så mye i fra) Å gå ned på henne tror jeg vil nære det beste (ut i fra min erfaring) Da har du mer oversikt og kontroll på hva du gjør - Og hun blir våtere, slik at det blir mye lettere å trenge inn senere. Men samtidig så kan hun jo være VELDIG sjenert og usikker på seg selv.. Og da er kanskje ikke mitt tips det beste.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Jeg gruet meg veldig selv, var like gammel som kjæresten din. Det som hjalp var at jeg på forhånd hadde sagt ifra om saken, og fortalt at han "bare hadde å følge med på mine signaler" Det gjorde han også - eksempelvis ba jeg ham vente litt(smerten ble litt for overveldende, og jeg forventet jo det verste) - og da stoppet han opp med en gang. Jeg måtte jo innse at jeg måtte holde ut noe smerte for å bli ferdig med det - men tok det litt etter litt. Vi kunne heller ikke gjennomføre et vanlig samleie - det gjorde alt for vondt. Men, neste dag kunne jeg det - og det tok ganske mange ganger før det sluttet å være sårt. Var slett ikke bare et par ganger.....og jeg blødde m-y-e etterpå. Smerten var ganske lokal, og gikk over med en gang han trakk seg ut(bortsett fra sårhet, men det er bare litt ubehagelig ikke vondt). SÅ ingenting annet enn selve penetreringen gjorde vondt. Som alle her sier, nok forspill er essensielt - og ikke regn med å gjennomføre ett fullt samleie dersom hun uttrykker smerte. Endel har jo også skadet/ødelagt hinnen selv ved egenlek/trening/ - så det finnes de som også har fullbyrdet samleie første gang. Bare snakk om det først med henne, før dere gjør det. Hva hun ønsker du skal/ikke skal gjøre. Dette handler jo mest om å få gjennomført den første gangen på en fin måte, du blir på et vis bare tilretteleggeren
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Det er veldig synd at mange av dere (både her og på andre forum) vinkler det som om det skulle være helt greit at det gjør kjempevondt første gangen. Om det gjør vondt er vagina for tørr og/eller kvinnen slapper ikke nok av. Om man forsiktig prøver å penetrere og det gjør vondt for kvinnen bør man virkelig vente litt, få henne til å slappe godt nok av og kose litt lenger. Det SKAL ikke gjøre vondt for alle, men for de fleste gjør det uansett det. Jeg gruet meg alt for mye til å slappe skikkelig av - det at kjæresten kysset sju ganger ekstra eller strøk i tre minutter mer ville jo ikke tatt bort mange års gruing. Jeg var fuktig nok, min første hadde i tillegg relativt liten penis, likevel gjorde det veldig vondt selv med mye forarbeid. Jeg ville også bare bli ferdig med det - følte at jeg måtte komme over barrieren jeg hadde gruet meg til som sagt i så mange år.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #15 Skrevet 21. september 2011 Det er veldig synd at mange av dere (både her og på andre forum) vinkler det som om det skulle være helt greit at det gjør kjempevondt første gangen. Om det gjør vondt er vagina for tørr og/eller kvinnen slapper ikke nok av. Om man forsiktig prøver å penetrere og det gjør vondt for kvinnen bør man virkelig vente litt, få henne til å slappe godt nok av og kose litt lenger. Det GJØR faktisk vond for ganske mange. Jeg var samme type som kjæresten din, bare at jeg var 20 da jeg mistet jomfrudommen med en fantastisk kjæreste som var utrolig snill og god. Jeg var avslappet, utrolig tent og klissvåt, men likevel gjorde det kjempevondt. Han var kjempeforsiktig og tok det utrolig rolig, men jeg tror kanskje ikke vi fullførte samleiet. For meg gjorde det også vondt mange ganger etterpå, og han var kjempeforsiktig og brukte god tid i lang tid fordi det gjorde vont for meg. Det var akkurat som vaginaen ikke var vant til å vide seg ut, og trengte tid for å tilpasse seg en penis, men etter et par måneder med iherdig øving var det ikke vondt mer, bare godt. Ang. glidemiddel. Ha det i bakhånd, men vær forsiktig med å bruke det de første gangene. Jeg hadde blitt stresset av det og følt meg mislykket/ukomfortabel fordi jeg ikke hadde klart å bli våt nok for kjæresten min.
henriken Skrevet 22. september 2011 #16 Skrevet 22. september 2011 Det er veldig synd at mange av dere (både her og på andre forum) vinkler det som om det skulle være helt greit at det gjør kjempevondt første gangen. Om det gjør vondt er vagina for tørr og/eller kvinnen slapper ikke nok av. Om man forsiktig prøver å penetrere og det gjør vondt for kvinnen bør man virkelig vente litt, få henne til å slappe godt nok av og kose litt lenger. Om det gjør vondt eller ikke kommer an på flere ting. Dersom dama er våt og avslappet er det ikke noe mer man kan gjøre enn å være forsiktig. Størrelsen spiller nok ganske stor rolle i tilegg.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #17 Skrevet 22. september 2011 Hun kommer iallfall ikke til å få orgasme første gangen! Jeg husker jeg måtte ha sex mange ganger og bli trygg på meg selv før det gikk for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #18 Skrevet 22. september 2011 Onanerer hun selv, da? Jeg husker min første kjæreste lærte meg å onanere når jeg var 19, og vi hadde sex også før første gang. Jeg onanerte mye og ble dermer kjent med kroppen min og nedentil. Det tok noen år før jeg skjønte hvordan det skulle gå for meg der nede. Men lær henne å onanere først, slik at hun klarer å onanere på seg en orgasme.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #19 Skrevet 22. september 2011 TS her! Takk for alle svar! Er det bare selve penetreringen som gjør vondt. Jeg er veldig usikker på hvordan hun vil føle seg når vi evt ligger i sengen. Så lenge hun er komfortabel, så skal alt være en nytelse for henne. Eller er sjansen stor for at hun kan være veldig nervøs ikke klare å nyte det? Hun kan føle seg komfortabel med situasjonen, men likevel få veldig vondt. Hvor vondt hun får er individuelt og størrelsen på penisen din kan spille en rolle her... Onanerer hun selv, da? Jeg husker min første kjæreste lærte meg å onanere når jeg var 19, og vi hadde sex også før første gang. Jeg onanerte mye og ble dermer kjent med kroppen min og nedentil. Det tok noen år før jeg skjønte hvordan det skulle gå for meg der nede. Men lær henne å onanere først, slik at hun klarer å onanere på seg en orgasme. Jeg har onanert mye og være seksuelt aktiv i snart ti år, og jeg klarer fortsatt ikke få orgasme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå