Gjest Thessie! Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Mamma skal feire bursdagen sin i november og tenkte å reise til syden. Hun har nå sett på Egypt. Så da lurer jeg på hvordan Egypt er på denne tiden av året. Er det så varmt at det går ann å bade eller begynner det å bli kjøplig der? Isåfall er det noen andre steder som fortsatt er varmt på denne tiden? Hvordan er det der ellers?
Maria M Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Egypt er varm året rundt. Det eneste ulempen kan være kalde vind om vinteren :gjeiper:
Gjest Thessie! Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Så da er det ikke varmt året rundt? :gjeiper:
Maria M Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Så da er det ikke varmt året rundt? :gjeiper: Varmt nok til å bade
reiseglad Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si. Har vært to ganger i Egypt i november, og vi badet knapt da, det var for kaldt. Ikke oppvarmet basseng, og i havet var vi kun i våtdrakt (men dykket da, kunne ikke dykket uten våtdrakt på den tiden av året). Men hva sier reiseselskapene da? Ca 20 g i havet, vil jeg tro?
Gjest Thessie! Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si. Har vært to ganger i Egypt i november, og vi badet knapt da, det var for kaldt. Ikke oppvarmet basseng, og i havet var vi kun i våtdrakt (men dykket da, kunne ikke dykket uten våtdrakt på den tiden av året). Men hva sier reiseselskapene da? Ca 20 g i havet, vil jeg tro? I følge Apollo høres det ganske greit ut. 22 grader i vannet og 26 i luften. Men vet du om disse tallene stemmer sånn ca? Synes det var så mye for å være i november :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå