Gå til innhold

Egypt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mamma skal feire bursdagen sin i november og tenkte å reise til syden. Hun har nå sett på Egypt. Så da lurer jeg på hvordan Egypt er på denne tiden av året. Er det så varmt at det går ann å bade eller begynner det å bli kjøplig der? Isåfall er det noen andre steder som fortsatt er varmt på denne tiden?

Hvordan er det der ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egypt er varm året rundt. Det eneste ulempen kan være kalde vind om vinteren :gjeiper:

Skrevet

Så da er det ikke varmt året rundt? :gjeiper:

Skrevet

Så da er det ikke varmt året rundt? :gjeiper:

Varmt nok til å bade :)

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si. Har vært to ganger i Egypt i november, og vi badet knapt da, det var for kaldt. Ikke oppvarmet basseng, og i havet var vi kun i våtdrakt (men dykket da, kunne ikke dykket uten våtdrakt på den tiden av året). Men hva sier reiseselskapene da? Ca 20 g i havet, vil jeg tro?

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si. Har vært to ganger i Egypt i november, og vi badet knapt da, det var for kaldt. Ikke oppvarmet basseng, og i havet var vi kun i våtdrakt (men dykket da, kunne ikke dykket uten våtdrakt på den tiden av året). Men hva sier reiseselskapene da? Ca 20 g i havet, vil jeg tro?

I følge Apollo høres det ganske greit ut. 22 grader i vannet og 26 i luften. Men vet du om disse tallene stemmer sånn ca? Synes det var så mye for å være i november :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...