AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 I perioder syns jeg huden min lukter metall, eller en blanding av bæsj og sigar Hvorfor i huleste gjør det det? Noen som har peiling? Andre som lukter metallisk? Blir litt kvalm av lukta, den går ikke av i vask/dusj..
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 I perioder syns jeg huden min lukter metall, eller en blanding av bæsj og sigar Hvorfor i huleste gjør det det? Noen som har peiling? Andre som lukter metallisk? Blir litt kvalm av lukta, den går ikke av i vask/dusj.. Er det rundt menstruasjon"? om du er jente da?? eller har du spist løk fek?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Det er ikke rundt menstruasjon og jeg går ikke på noen medisiner! TS
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Kanskje du reagerer med vaskemiddel/skyllemiddel eller må skifte oftere på senga? Kanskje du bør vaske dyna eller kjøpe ny...
Gjest A+O Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 hm..tenk over hva du har spise de dagene du lukter slik. vet at noen fisketyper kan fremkalle slik lukt..hvis jeg ikke husker feil. men drikk noen kopper grønn te, se om det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 hm..tenk over hva du har spise de dagene du lukter slik. vet at noen fisketyper kan fremkalle slik lukt..hvis jeg ikke husker feil. men drikk noen kopper grønn te, se om det hjelper. Jeg har spist torsk og laks i det siste. Håper ikke jeg lukter sånn av det ;( Skal drikke te ja og se! TS
Gjest A+O Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Jeg har spist torsk og laks i det siste. Håper ikke jeg lukter sånn av det ;( Skal drikke te ja og se! TS gjør det, se om du kan drikke en kopp etter hvert måltid. det er rensende. grønn te hjelper på min kroppslukt. (min forandrer seg ettersom hva jeg har i meg. kaffe er den verste synderen)
Personlig12 Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Røyker du? Jobber du en plass du muligens kan få i deg noe? Har du sjekket ut at drikkevannet i kommunen din er tilfredstillende? Drikker du noe som kanskje kan føre til denne luktem evt spiser noe. Du trenger ikke svare, bare noen tanker
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Nei på alt det der.. Men jeg har tenkt at det kanskje kommer når jeg biter meg i leppene eller når jeg snyter meg masse. At det er blodsmak/lukt, som kommer egentlig fra nesa. Jeg er nemlig forkjøla, og sist jeg lukta SKIKKELIG sånn var jeg også forkjøla + gravid når jeg tenker meg om. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå