Gjest Donna Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Jeg har lyst på et koselig julemotiv på skjermen min. Men når jeg finner fine motiver på nettet - så blir det så rart og stygt. For de strekker seg og så blir det kornet og utydelig. Om jeg velger å bare vise ett bilde midt på skjermen så får jeg et lite bilde- og det er et på hele skjermen jeg vil ha. Hva kan jeg gjøre med dette tro?
Bertha Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Sjekk størrelsen på bildet. Det må samsvare med eller være større enn oppløsningen på skjermen din. Hvis du for eksempel kjører en oppløsning lik 1024 x 768 (dette definerer du i kontrollpanelet), så bør bildet også være på minst 1024 x 768 punkter.
Achmed Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 Du må rett og slett finne deg et større bilde. Det blir som om du skulle hatt kaviar på en skive pariserloff, men bestemmer deg for å ha det på en vanlig loffskive istedenfor. For å få et like tykt lag (like lite kornete bilde), må du smøre på mer kaviar (altså ha et større utgangspunkt).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå