Gå til innhold

Fy faen så disgusting!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag når jeg våknet og satt meg opp i sengen, begynte jeg å harke. Og ut kom det en ekkel offwhite/gulhvit klump! Og den lukta altså helt forjævlig. Den var fast, men ikke helt hard, mer sånn kornete. Det luktet skikkelig råttent blandet med en noe metallisk. Den samme smaken fikk jeg bakerst i munnen da den kom ut.

Jeg har merket tidligere at jeg av og til får den samme ekle smaken bak i munnen, som regel når jeg tar meg noe å drikke om morgenen.

Jeg har hørt om folk som får matrester fast i mandlene eller noe? Men jeg klarer ikke å se noe bak i halsen..

Noen råd??? Jeg er skikkelig kvalm!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det bare er matpartikler som setter seg fast bakerst i halsen ved mandlene. Er fint lite du kan gjøre med det, men det er helt ufarlig:P

Skrevet

Men hvordan få det bort? Det lager jo skikkelig dårlig ånde.. De jeg har hørt om klemmer det ut selv. Men jeg ser ikke noe sted å klemme..

Skrevet

Og ut kom det en ekkel offwhite/gulhvit klump! Og den lukta altså helt forjævlig. Den var fast, men ikke helt hard, mer sånn kornete. Det luktet skikkelig råttent blandet med en noe metallisk. Den samme smaken fikk jeg bakerst i munnen da den kom ut.

I våre tider kan man aldri vite. Kanskje du har hatt en alien-mann på "test & undersøkelsestokt" i løpet av natten? :eeeh:

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som tonsil stones. Min lenke .

Tror de skriver om det i denne tråden her. Min lenke .

Må være det. Har aldri opplevd det før. Æsj. Men jeg er så usikker på hvordan jeg skal få det ut..

Skrevet

Må være det. Har aldri opplevd det før. Æsj. Men jeg er så usikker på hvordan jeg skal få det ut..

Prøv med q-tips :)

Skrevet

jam helt sikkert tonsilitt.

Skrevet

Prøv med q-tips :)

Tusen takk for at du svarer. Men jeg vet liksom ikke hvor jeg skal trykke. Det går opp for meg at jeg ikke vet hvor mandlene er eller hvordan de ser ut.

Skrevet

Tusen takk for at du svarer. Men jeg vet liksom ikke hvor jeg skal trykke. Det går opp for meg at jeg ikke vet hvor mandlene er eller hvordan de ser ut.

Hvis du står foran speilet og gaper høøyt, kan du se ganebuene (to på hver side) noen centimeter inne i munnen. Mandlene ligger mellom ganebuene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...