Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. september 2011 #1 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg skal på en jobbmiddag på Holmen fjordhotell på Nesbru. Noen som vet hvordan jeg kommer meg dit med kollektiv transport? La oss si jeg tar toget til Sandvika. Stopper 706-bussen i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 18. september 2011 #2 Del Skrevet 18. september 2011 først finner du adressen på google. så går du til www.trafikanten.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Del Skrevet 18. september 2011 Buss 251/252 fra Oslo til stoppet Syverstad. Slik løste jeg det: 1. Google -> "Holmen Fjordhotell" -> Nettsiden deres 2. Kopierte adressen som står på første side - Slemmestadveien 64 3. www.trafikanten.no 4. Skrev Oslo i fra-feltet, og limte inn Slemmestadveien 64 i til-feltet. 5. Søk. Woila! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. september 2011 #4 Del Skrevet 18. september 2011 Supert! Takk for svar anonymbruker Jeg prøvde å kontakte hotellet, men de svarer ikke, og jeg klarte det ikke på trafikanten. Hva skulle man gjort uten kg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Del Skrevet 18. september 2011 Ingen årsak! Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå