Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg liker godt disse to kjolene. Har bare proevd Veromia, men de er jo ganske like i fasongen. Hvilken synes du er finest? veromia eller forever yours? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 Hm, tror kanskje Veromia! Men det er ikke så lett når man ikke ser hele kjolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Syntes forever bridal kjolen var finest... Men som hun her over meg så, er det ikke lett når man ikke ser hele kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 du skal være veldig slank og pen for å kle disse kjolene. D var jo kremkaker begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg tror jeg liker nummer 2 best...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette er ikke for å være negativ, men når skjørtet er så stort som det er på begge disse kjolene, kan man lett se bomsete og lubben ut hvis man ikke er sylslank. Det er slett ikke sikker at du gjør det, men tenk over det når du prøver kjolen. Det er jo litt smak og behag og. Selv ville jeg hatt smalere skjørt. Hvis jeg ser bort fra det, ville jeg valgt nummer 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 Likte nr 2 best. Syntes den var kjempefin. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. desember 2003 #8 Del Skrevet 2. desember 2003 Dette er ikke for å være negativ, men når skjørtet er så stort som det er på begge disse kjolene, kan man lett se bomsete og lubben ut hvis man ikke er sylslank. Det er slett ikke sikker at du gjør det, men tenk over det når du prøver kjolen. Det er jo litt smak og behag og. Selv ville jeg hatt smalere skjørt. Hvis jeg ser bort fra det, ville jeg valgt nummer 2. Hvorfor så mye snakk om at man må være slank og tynn for å bruke slike kjoler ? Det er jo akkurat slike med korsettliv og utskrådde skjørt som er bra å bruke om man f.eks har kraftige lår / hofter etc. ? Det er det jeg har hørt i allefall. Uansett tror jeg at hun som startet tråden velger en kjole som hun synes passer seg i både stil og kroppsfasong. Synes det er litt trasig at man alltid skal få kommentarer om at "den må du være tynn i", eller "den passer best til store folk da", eller liknende når en person kun viser fram kjolene og spør hvem som er finest :o Likte for øvrig kjolen fra Forever Yours best. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 2. desember 2003 #9 Del Skrevet 2. desember 2003 Likte forever Yours best! Smilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. desember 2003 #10 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor så mye snakk om at man må være slank og tynn for å bruke slike kjoler ? Det er jo akkurat slike med korsettliv og utskrådde skjørt som er bra å bruke om man f.eks har kraftige lår / hofter etc. ? Synes det er litt trasig at man alltid skal få kommentarer om at "den må du være tynn i", eller "den passer best til store folk da", eller liknende når en person kun viser fram kjolene og spør hvem som er finest :o En ting er hvilken kjole man selv synes er finest (ved å se på bilde), men en brudekjole skal man jo gjerne ha PÅ seg, og helst se best mulig ut. Derfor er det faktisk veldig relevant hva slags kroppsfasong man har, dersom man er ute etter tips angående kjole. Om 17 stk liker Forever Yours-kjolen og 2 stk liker den andre, spiller egentlig ikke så stor rolle, det er figuren (og høyden) til den kommende brud som er avgjørende for om kjolevalget blir vellykket eller ei. Har man ikke peiling på hva som kler en best, er det helt klart å anbefale at man tar seg en tur innom en brudesalong for å få litt kyndig veiledning. Og ja, korsettliv vil som regel virke slankende. "Problemet" med disse kjolene er at de har mye mønster, som igjen kan virke forstørrende på figuren. Det er nok ikke for å være ufin eller vanskelig at disse kommentarene blir gitt. (jeg likte best Forever Yours av de to kjolene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. desember 2003 #11 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, jeg har ikke sagt så mye i mot de rådene du kommer med her jeg. Det aller viktigste er å prøve under kyndig veiledning. Tror bare neppe folk trenger å høre "den må du være tynn for å bruke" Ingen her vet vel akkurat åssen Popelka ser ut vel ? Dermed kan vi vel stort sett bare konsentrere oss om kjolene og ikke synse så mye om kroppsfasong ? Og hva har egentlig "pen" med kjoletype å gjøre ? ( Sexysadie ) Kaster inn håndkleet nå ( er tross alt ikke noen spesialist.... var bare noe jeg følte for å si ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 2. desember 2003 #12 Del Skrevet 2. desember 2003 Til opplysning saa er jeg hoy og slank - 174 cm hoy og str. 38. Jeg provde "vanlige" a-linjeformete kjoler ogsaa, men jeg kledde best en som markerer midjen og har et stort skjoert. Jeg vet at de fleste har kjoler som er mye mer moderne, men jeg kler best og har funnet ut at jeg liker best slike kjoler. Vet selvsagt at jeg maa proeve foer jeg bestemmer meg! Da jeg provde Veromia-kjolen (den lignet hvertfall paa den det er bilde av her) saa sa damen i salongen at jeg kledde den best. Hun sa jeg kunne ha den med min hoyde og kropp. Trodde egentlig man maatte vaere liten og nett for aa kle disse kjolene, men det var absolutt ikke tilfelle (naa er jeg jo ganske nett, da). SS - jeg har merket meg at naar du er inne paa dette forumet er det som regel for aa provosere - men jeg ble ikke stoett av kommentaren din :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 2. desember 2003 #13 Del Skrevet 2. desember 2003 Sexysadie, et lite ps: jeg er ikke stygg, heller (men det er kanskje en smakssak - kjaeresten min synes hvertfall jeg er veldig sexy og pen!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #14 Del Skrevet 2. desember 2003 Sexysadie' date=' et lite ps: jeg er ikke stygg, heller (men det er kanskje en smakssak - kjaeresten min synes hvertfall jeg er veldig sexy og pen!).[/quote'] Det trodde jeg da ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. desember 2003 #15 Del Skrevet 2. desember 2003 nr.2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 2. desember 2003 #16 Del Skrevet 2. desember 2003 Likte best den første...den andre var veldig hvit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 2. desember 2003 ps - den andre (forever yours) er diamanthvit (et annet ord for offwhite) i virkeligheten. Fikk forresten nettopp greie paa at Veromiakjolen ikke er aa faa lenger, saa hvis jeg skal ha den maa jeg kjope eksemplaret de har i butikken (som forovrig passet perfekt!). Noen som vet om man leier aa faa halv pris paa kjoler som blir brukt til proving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå