AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Menn som elsker å slikke damekjønn og dalstroka innafor. Hvorfor er det så innmari deilig for mannen? Hvilken glede gir det for han? Noen som kan forklare det? Jeg har kommet i kontakt med noen menn på en sexdateside, som bare skriver om hvor mye de skal slikke meg. Det er såpass at jeg begynner å lure på om de har funksjonabel kuk? Har vært sammen med et par menn (lengre forhold) som var det jeg kaller" slikkere, og de hadde da utstyr litt under gjennomsnittet (uten at det gjorde noe for utførelsen av "vanlig sex" altså). Ja, noe skal man lure på en søndagsmorgen.
Gjest gnækvåg Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Man slikker ikke med kuken så slikking kan ikke kompensere for det.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Tror nok ikke det er noen kompensasjonsmetode nei, er nok ganske mange av oss som enkelt og greit liker det. Selv har jeg 20 cm (16 cm omkrets), så har absolutt ikke behov for å kompensere. Er bare glad i å tilfredsstille med bruk av tunga også, eksperimentere, leke og tilfredsstille.
FantasDick Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Er damer som liker å suge vide som Hitratunnelen, da? 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Interessant argumentasjon. DU skjønner ikke hva de får ut av det, derfor må det være noe galt med dem? Har ikke slått deg at folk er forskjellige, da? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Fordi de vet at de fleste jenter setter pris på oralsex? Trenger ikke å være mer komplisert enn det, at de ønsker å tilfredstille deg.
CCL Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 En noen mannfolk tror alle damer blir ville i nikkersen av tanken på å bli slikket De prøver nok bare å få deg på kroken med det de ser på som sitt beste triks. 1
Stefan Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Jeg elsker å slikke. Det gir meg et kick å se dama vri og bukte seg av nytelse under min lekende tunge. Det behøver ikke være verre enn som så. 1
Kamikatze Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Veien til mannens hjerte går via tunga. :gjeiper:
Gjest otrivin Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Typen min har STOR (!) kuk men han sier han elsker å slikke meg og vil gjerne gjøre det - og da regner jeg med at det er av samme grunn som jeg vil suge han - at han liker å se at det er godt for meg?
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Egentlig er det for at dama skal bli skikkelig kåt, trygg på meg og bare hige etter mer. Så biter jeg alt jeg kan der.
Seeker Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 Interessant argumentasjon. DU skjønner ikke hva de får ut av det, derfor må det være noe galt med dem? Har ikke slått deg at folk er forskjellige, da? Interessant argumentasjon. Har ikke slått deg at grunnen til denne posten er at hun ønsker å skjønne disse mennene bedre, dah? TS: Jeg er en mann som tenner helt sinnsykt på å slikke overalt på den deilige kvinnekroppen:) For meg har det ikke noe med dårlig utstyr å gjøre selv om det godt kan hende det er sånn for noen gutter. Personlig tror jeg det har noe med feromoner og luktstoffer kvinner utskiller som er sinnsykt opphissende helt innstinktivt for en mann. Sånn som for eksempel hvis en jente har bra sex og får orgasme med en mann, vil kroppen hennes sette igang masse hormonprosesser og utskille masse luktstoffer og mange menn tenner sinnsykt på sånnt. Sånn som med exen min f.eks hadde vi et åpent forhold en stund, og vi hadde lov å ha sex med andre så lenge vi var åpne om det til hverandre, og da husker jeg det var et eller annet med åssen hun luktet etter at hun hadde overnattet hos en fyr som gjorde meg helt sinnsykt tennt. Eller kanskje det var innbilning hva vet jeg, men å slikke og kose med en jente overalt på kroppen er ihvertfall sinnsykt turnon for meg. Kvinnekroppen er liksom alt for spenennde på alle måter:)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 hehe...om du ikke setter pris på det så si ifra da vel! Selv elsker jeg å bli slikket! Tviler på mannen synest det er verdet det om du likker å teller takplanker........så bare skipp den delen.
MrSmith Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 Jeg er litt lat, i tillegg liker jeg det, det er mine to enkle grunner. Noen forsøker kanskje å kompensere for noe, tviler på at det er vanlig.
tequiila90 Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 Menn blir opphisset av å se damen bli kåt på han når han slikker henne tenker jeg, det er nå hverfall slik jeg føler det når jeg suger han. I tilegg er det en såpass intimt og deilig med både lukter og sanser som gjør at man naturlig blir litt opphisset. Typen min pleier vel egentlig bare å gjøre det når han er veldig kåt så det er nok en sammenheng der ja 1
Rofl Skrevet 19. september 2011 #17 Skrevet 19. september 2011 Jeg elsker å slikke. Det gir meg et kick å se dama vri og bukte seg av nytelse under min lekende tunge. Det behøver ikke være verre enn som så. Må si meg enig i Stefan her
Sekretæren Skrevet 19. september 2011 #18 Skrevet 19. september 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner SportyShorty, mod
Kamikatze Skrevet 19. september 2011 #19 Skrevet 19. september 2011 Skjønner egentlig ikke hva dette har med latskap å gjøre. Har ennå tilgode å sleike noen som har blitt "mett" av det. Egentlig er det et helvetes pes, når jeg tenker meg om. TS, skjønner du det ikke? Du er et nytelsesmiddel. Kanskje det funker bedre for deg om du tenker på deg selv som en pepperkakedame eller seigemanndame? Eller i verste fall som en lakrisbåt...
Stefan Skrevet 19. september 2011 #20 Skrevet 19. september 2011 Skjønner egentlig ikke hva dette har med latskap å gjøre. Har ennå tilgode å sleike noen som har blitt "mett" av det. Egentlig er det et helvetes pes, når jeg tenker meg om. TS, skjønner du det ikke? Du er et nytelsesmiddel. Kanskje det funker bedre for deg om du tenker på deg selv som en pepperkakedame eller seigemanndame? Eller i verste fall som en lakrisbåt... Øyh... Hvordan våger du å insinuere at en lakrisbåt er mindre verdt enn en pepperkake eller seigmann...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå