Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun ser bra ut. Jobber for å få mer muskler selv, vil dog ikke være like "stor" som henne. Men hver sin smak. Jeg ville heller sett ut som henne enn å være helt dvask i alle fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun ser bra ut. Jobber for å få mer muskler selv, vil dog ikke være like "stor" som henne. Men hver sin smak. Jeg ville heller sett ut som henne enn å være helt dvask i alle fall =)

Edit: sorry for dobbelpost. finner ikke ut hvordan man sletter innlegg heller. :sukk:

Endret av rrakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser bra ut. Jobber for å få mer muskler selv, vil dog ikke være like "stor" som henne. Men hver sin smak. Jeg ville heller sett ut som henne enn å være helt dvask i alle fall =)

Og det er ingen mellomting mellom en muskelbunt og en dvask person mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda! Hun var litt for muskuløs for meg. Syns kroppen mister litt for mye av kvinneligheten når det er muskler overalt. Men når hun har klær på og ikke alle sener og muskler synes, var hun fin! Ville kke data en jente som så sånn ut, og hun hadde vel tenkt at min rolige trening er altfor dårlig, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke helt meningen å være "sexy", ihvertfall ikke konvensjonelt sett for kvinner.

Det er noen jææævlig brae kropper der, og brae muskler. Hadde kysset på dem :rodmer:

PS/

Trodde først det sto fittesnora :let:

Haha, det leste jeg det også som :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med at fitnessjenter så ofte skaffer seg brystimplantater som nærmest ser ut som de ligger utenpå brystkassa, omtrent som to kokosboller?

De skaffer seg så mye muskler at de blir mer maskuline en feminine. Da må det drastiske tiltak til for å prøve ha noe som minner om femininitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den kroppen var ganske stygg. Men synd at hun ødelegger kroppen når hun er såpass søt i ansiktet. Ligner en del på Sookie. På bildene i profil med hestehale kunne hun virkelig gått for å være Sookie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var pent. Altfor mye etter min mening. Føler ikke det er noe særlig kvinnelig over sånne kropper som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Nora er en pen jente :)

Men det er noe med hoftepartiet og pupper som ligger "utenpå" brystbena, som skurrer litt for meg!!

Men hun ser mer naturig og sunn ut en mange av de andre fitnessdamene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange har misforstått. Dette er i sesongen, ingen klarer å se sånn ut hele året. Dessuten har nok hun like lite lyst på dere som dere har på henne. Poenget med bodybuilding er ikke å se sexy ut. Det er faktisk en like mye sport som langrenn, og det er da ikke ment å være en sexysport?

Til TS og alle andre som starter lignende tråder. Hva ønsker dere å oppnå? Denne jenta er faktisk et levende vesen som kan klikke seg inn på denne tråden å lese alt. Hun har følelser akkurat som deg og meg.

Og de som kommenterer en faktisk nesten like ille som TS.

Blir like oppgitt hver gang over menneskerasen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor respekt for at hun har viljestyrke til å klare det, men kroppen for min del er ikke noe å hoppe i taket for. Da i seksuelt perspektiv. Og jeg ble overasket over at hun bare er 22 år.

Ligner på Anna Paquin ja! Nydelig ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent ansikt, men jeg syns ikke kropper med så mye muskler er spesielt pent. Hun hadde sikkert hatt en kropp jeg hadde syntes var kjempefin dersom hun ikke hadde så mye muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del så blir det litt too much. Jeg trener litt selv, men på ei jente så blir det too much. Desverre.

Hennes kvinnelige former er jo borte. Vil ikke ha ei jente som bare består av muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...