Gjest HunterLady Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 http://fitnessnora.blogg.no/ Normalt sett har jeg veldig sansen for fitnessjenter, men jeg synes ikke alt dette var så sexy. What ya think?
ludo Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Det var litt mye.. ..liker litt muskler men de kan fort bli for store!
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #3 Skrevet 18. september 2011 Haha, Madammen viste meg den bloggen bare for et par dager siden. Ganske fascinerende, men en god del hakk "over the top" for min smak.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Litt for veltrent, litt for lite kroppsfett og litt for lite rumpe, lår og pupper. Generelt syntes jeg det kun er menn som kan ta seg bra ut ved å være så "skrapa", kvinner skal ha litt mer. Hilsen mann.
Gjest HunterLady Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Haha, Madammen viste meg den bloggen bare for et par dager siden. Ganske fascinerende, men en god del hakk "over the top" for min smak. Det var spesielt mye i overkroppen synes jeg. Veldig mye muskler på en veldig liten jente. Også synes jeg ikke hun kledde brystene sine. Men for all del, en treningsinspirasjon. Fåtall blir vel seende slik ut uansett hvor inspirerte de blir.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 http://fitnessnora.blogg.no/ Normalt sett har jeg veldig sansen for fitnessjenter, men jeg synes ikke alt dette var så sexy. What ya think? Jeg synes det var i overkant markerte muskler. Silikonbrystene er forferdelige, ser helt malplassert ut. 2
Rødtoppen86 Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Off-season så tror jeg hun er ganske perfekt slik jeg liker det. On-season ser hverken kvinner eller menn bra ut. Jeg har stor sans for fitnesskvinner, men når det går over til bodybuilding blir det for mye for meg.
billcat Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Det var spesielt mye i overkroppen synes jeg. Veldig mye muskler på en veldig liten jente. Også synes jeg ikke hun kledde brystene sine. Men for all del, en treningsinspirasjon. Fåtall blir vel seende slik ut uansett hvor inspirerte de blir. Huh? Hun hadde da ikke mye muskler. Skuldermusklene var ok, ellers var hun vel i grunnen bare veldig tynn. Ingen lårmuskler å snakke om. Silikonpupper ser ikke særlig bra ut med så lite underhudsfett, bolt-on looken. Mulig de hadde blitt besre om de var plassert under muskelen. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Jeg trener på samme gym som henne og har sett henne mye, og hun har en veldig flott kropp når hun ikke deffer før oppkjøring til konkurranse.
FantasDick Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Fintessjenter kan være pene i kroppen, men dette var ikke noe for meg. Too much!
Gjest Solmåne Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 bilde Jeg syns Anna Maria Lacatus ser bedre ut, selv om kanskje det er litt mye også. 2
Gjest MorAase Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 http://fitnessnora.blogg.no/ Normalt sett har jeg veldig sansen for fitnessjenter, men jeg synes ikke alt dette var så sexy. What ya think? Hvilke jenter? Er jo et lass med "menn" med plastpupper og feminine ansiktstrekk.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #15 Skrevet 18. september 2011 Hva er egentlig greia med at fitnessjenter så ofte skaffer seg brystimplantater som nærmest ser ut som de ligger utenpå brystkassa, omtrent som to kokosboller? 1
Rødtoppen86 Skrevet 18. september 2011 #16 Skrevet 18. september 2011 Hva er egentlig greia med at fitnessjenter så ofte skaffer seg brystimplantater som nærmest ser ut som de ligger utenpå brystkassa, omtrent som to kokosboller? Greia er at det blir slik når de deffer og har lite fett på kroppen. Til vanlig når de har normal fettprosent, så ser det nok flere hakk bedre ut. Og så er det slik at de fleste velger å legge implantatet over muskel siden under muskel kan skape problemer for en som trener så mye.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #17 Skrevet 18. september 2011 Ikke sexy! Alt for mye muskler for min smak, og ei heller de helt store kvinnelige formene.
Gjest Badabing Skrevet 18. september 2011 #18 Skrevet 18. september 2011 Off-season så tror jeg hun er ganske perfekt slik jeg liker det. On-season ser hverken kvinner eller menn bra ut. Jeg har stor sans for fitnesskvinner, men når det går over til bodybuilding blir det for mye for meg. Helt enig, hun ser nok veldig bra ut utenom. Var ikke så verst nå heller. (Og så lignet hun veldig på hun som spiller Sookie Stackhouse i ansiktet). Flott dame.
Gjest gnækvåg Skrevet 18. september 2011 #19 Skrevet 18. september 2011 Normalt sett har jeg veldig sansen for fitnessjenter, men jeg synes ikke alt dette var så sexy. Det er ikke helt meningen å være "sexy", ihvertfall ikke konvensjonelt sett for kvinner. Det er noen jææævlig brae kropper der, og brae muskler. Hadde kysset på dem PS/ Trodde først det sto fittesnora :let:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå