Gå til innhold

Privatlærer i norsk - vgs!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta bl.a. norsk muntlig som privatist, men ikke før til våren. Jeg har tenkt på at jeg vil ha en privatlærer som kan hjelpe meg litt en gang i uken eller noe.

Noen som vet hvor jeg kan få en flink og grei privatlærer?

Og hva koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du henvender deg til et firma regner jeg med at du må ut med en 500-1200 kroner for en 45 minutters "time", du kan jo google det - har vært oppslag i media om det (riktignok for barn, men regner med at takstene blir tilsvarende).

Men jeg vet også om folk som gjennom lærere de kjenner har fått en grei deal på privatundervisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bor i nærheten av et universitet eller en høgskole, kan du henvende deg til nordiskstudentene der. Det er helt sikkert noen som har lyst på å tjene en liten slant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som privatlærer i norsk, men helst for utenlandske. Jeg får 200 kr timen (160-170 pr 45 min) for det, men de betaler vel rundt 500 pr 45 min. Resten går til firmaet jeg jobber for...

Jeg hadde lett undervist vgs-elever i norsk for 2-300 kr timen!

Bare for å gi et prisanslag.

Jeg er selv lærerstudent.

P.S Kjenner noen på nordisk som knapt skriver rett og leser seg til en D hjemmefra, så ikke stol blindt på at de er "eksperter".

Tror jeg ville satset på privatpersoner fremfor firma, i mitt tilfelle må studentene betale myyyye mer pga det skal gå til alle ledd i firmaet. Rett i lomma på meg, og det ville blitt halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider