Gå til innhold

Hva skjer med puppen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt silikon i snart ti år. I det siste har den ene puppen verket litt, bare av og til, og det vare rikke lenge. Nå har jeg også kjent at det er et lite område på den som føles "annerledes". Det akkurat som om det har dannet seg en åpning eller noe i den "lomma" orotesen ligger i, et lite område som jeg kan kjenne protesen tydeligere enn på resten av puppen.

Har andre med silikon opplevd dette? Jeg skjønner ikke hva som skjer, og jeg er kjemperedd for at det er noe galt som kan utvikle seg til å bli ille. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke i hvilken virkelighet det er logisk å ta opp sånt på et diskusjonsforum. Her sitter det folk uten noen medisinsk kompetanse som kan finne på å synse masse om ting de ikke har peiling på.

Kom deg til lege, så fort som overhode mulig. Om ikke annet får du bekreftet at alt er i orden.

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig interessant for meg å vite om andre har opplevd noe lignende, så jeg kan ha noe å forholde meg til fram til jeg får legetime, som det er lang ventetid på. Har du ikke erfart det samme jeg gjør nå, eller av annen grunn ikke kan svare på det jeg spør om, så trenger du vel ikke svare her i det hele tatt? :)

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Hvor er dette området? Er det ytterst eller innerst? Er det når du sitter/står eller når du ligger på siden? Eller er det der uavhengig av kroppsstilling?

Jeg har også vondt i puppene (den ene av de iallefall) om jeg har sovet på siden, men det har jeg hørt er normalt.

Husk at innlegget kan krølle seg når du ligger på siden, og man kan kjenne såkalte "riller", som en fe-riste.

Skrevet

kanskje det er kapseldanning? Ta en tur til legen og sjekk, eller ring klinikken du opererte deg på. De kan sikkert svare, det er jo rart at det plitselig har blitt slik.

Skrevet

HunterLady: Jeg kjenner det både når jeg ligger og står. Området er omtrent midt imellom brystvorten og kløften, om du skjønner.

De "rillene" du snakker om kjenner jeg når jeg ligger på siden, men det har ikke no med de å gjøre. Dette ligger lenger inn mot midten på puppen, og det kjennes liksom ut som det er et "hull" på et par cm i diameter inn til silikonen.

Skrevet

halebein: jeg har også vært innom den tanken, men resten av puppen kjennes jo helt vanlig ut. :klo:

Skrevet

Det er akkurat som en rund liten silikonkul som kjenne rett under huden. Merkelig. Det kan da ikke ha noe med kapseldanning å gjøre, for da blir vel hele puppen bare hard og øm?

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er akkurat som en rund liten silikonkul som kjenne rett under huden. Merkelig. Det kan da ikke ha noe med kapseldanning å gjøre, for da blir vel hele puppen bare hard og øm?

Følg med på dette og ring kirurgen din dersom det ikke blir bedre eller du fortsatt er i tvil på hva det er.

Om det er nyoppstått så er det jo noe.

Det kan ikke være en cyste eller en svulst av noe slag??

Kapseldannelse kjennetegnes ved at deler av brystet blir hardt ja, men det trenger ikke å være vondt.

Skrevet

Nei, cyste har jeg hatt før, og det kjentes helt annerledes. Man kan kjenne at dette er silikonputa når man trykker på den. Har også vært litt vondt akkurat der.

Jeg skal bestille legetime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...