Timseh Skrevet 18. september 2011 #21 Skrevet 18. september 2011 For meg høres det ut som om at hun "mistet" tingene med vilje slik at hun selv kunne ta de 600 kr. Dersom bare pengene hadde vært borte hadde du nok stusset mer, men når alt er borte så er det "shit happens". Hvorfor tok hun med seg DIN lommebok på byen når hun visste at du ikke trengte den? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #22 Skrevet 18. september 2011 For meg høres det ut som om at hun "mistet" tingene med vilje slik at hun selv kunne ta de 600 kr. Dersom bare pengene hadde vært borte hadde du nok stusset mer, men når alt er borte så er det "shit happens". Hvorfor tok hun med seg DIN lommebok på byen når hun visste at du ikke trengte den? 1
Jade Skrevet 18. september 2011 #23 Skrevet 18. september 2011 Hva forventer du når du gjør lommeboken din tilgjengelig for andre. Det er jo gale hvis man ikke kan ha en lommebok liggende i bagasjen hjemme hos sin egen søster, da?
Mooria Skrevet 18. september 2011 #24 Skrevet 18. september 2011 Jeg synes det er litt rart at hun "mistet den på gulvet og alt sammen falt ut". Jeg har da flere ganger mistet min på gulvet, men ingenting faller ut..pengene ligger jo inni en glidelåslomme, og den delen der kort osv. ligger kan lukkes med trykknapp. Lurer litt på hva i all verden du har for en slags patent på din lommebok, siden alt bare ligger løst og faller ut når som helst.. På tide å skaffe seg en ny kanskje?
Jade Skrevet 18. september 2011 #25 Skrevet 18. september 2011 Jeg synes det er litt rart at hun "mistet den på gulvet og alt sammen falt ut". Jeg har da flere ganger mistet min på gulvet, men ingenting faller ut..pengene ligger jo inni en glidelåslomme, og den delen der kort osv. ligger kan lukkes med trykknapp. Lurer litt på hva i all verden du har for en slags patent på din lommebok, siden alt bare ligger løst og faller ut når som helst.. På tide å skaffe seg en ny kanskje? Men var ALT borte? TS skriver at søsteren ikke fant alt igjen, ikke at hun ikke fant noe igjen. Men skriver samtidig at den var tom.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #26 Skrevet 18. september 2011 Men var ALT borte? TS skriver at søsteren ikke fant alt igjen, ikke at hun ikke fant noe igjen. Men skriver samtidig at den var tom. Tror ts ikke klarer å bestemme seg for hva hun skal skrive jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå