Gå til innhold

søsteren min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle på byen og var ganske brisne da vi skulle ut, ei venninne av meg kom og hentet oss og søsteren min insisterte på å bli kjørt rett til byen, mens jeg skulle opp til venninnen min og hente kortet mitt.

Jeg hentet kortet mitt og dro til byen, der fant jeg ikke søsteren min og møtte noen venner, og var på utestedet i to timer før jeg dro hjem.

I dag dro jeg opp til søsteren min, og skulle hente lommeboken min og andre ting jeg hadde latt være hos henne før vi dro. Jeg fant frem lommeboken, og den var helt tom! Alle bilder av tantebarna mine, forskjellige kort og penger var borte!

Jeg spurte hva som hadde skjedd, og hun sa at hun hadde passet på den på byen, men mistet alt som var inni på gulvet og fant ikke igjen alt...

Hun ble rasende da jeg konfronterte henne med at jeg ikke tok med meg lommeboken med vilje og at jeg ville ha tilbake pengene som var borte.

Hun er en utrolig sta person som ikke eier folkeskikk, så jeg la kampen død, men er utrolig lei for at alt innholdet i lommeboken er borte...

Er det urimelig av meg å ville ha det erstattet fra søsteren min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke urimelig i det hele tatt.

Skrevet

Herregud. Utrolig hva man føler for å ta opp på KG. :roll: Skriv til avisa.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at det er kjipt å ha mistet både penger og andre ting, men her er det vel du som har vært skjødesløs som har latt andre ta vare på lommeboka di.

• Liker 1
Skrevet

Ja, urimelig. Hun kan uansett ikke erstatte bilder og ting som har affeksjonsverdi. Om det var mye penger det gjaldt så er jo saken litt annen akkurat i forhold til det.

Skrevet

Vi skulle på byen og var ganske brisne da vi skulle ut, ei venninne av meg kom og hentet oss og søsteren min insisterte på å bli kjørt rett til byen, mens jeg skulle opp til venninnen min og hente kortet mitt.

Jeg hentet kortet mitt og dro til byen, der fant jeg ikke søsteren min og møtte noen venner, og var på utestedet i to timer før jeg dro hjem.

I dag dro jeg opp til søsteren min, og skulle hente lommeboken min og andre ting jeg hadde latt være hos henne før vi dro. Jeg fant frem lommeboken, og den var helt tom! Alle bilder av tantebarna mine, forskjellige kort og penger var borte!

Jeg spurte hva som hadde skjedd, og hun sa at hun hadde passet på den på byen, men mistet alt som var inni på gulvet og fant ikke igjen alt...

Hun ble rasende da jeg konfronterte henne med at jeg ikke tok med meg lommeboken med vilje og at jeg ville ha tilbake pengene som var borte.

Hun er en utrolig sta person som ikke eier folkeskikk, så jeg la kampen død, men er utrolig lei for at alt innholdet i lommeboken er borte...

nei ikke u rimelig . bare rett og riktig

Skrevet

Skjønner at det er kjipt å ha mistet både penger og andre ting, men her er det vel du som har vært skjødesløs som har latt andre ta vare på lommeboka di.

Glemte bare å ta med en liten ting i forrige innlegg.

Dere var også brisne. Da må man regne med at ting kan skje.

Jeg mener at du ikke kan skylde på andre enn deg selv, å ta tapet av ev. penger.

Skrevet

Jeg passer alltid på lommeboken min selv, og når jeg skal ut legger jeg den igjen hjemme, og tar kun med meg det viktigste som jeg passer på å ha på meg hele tiden.

Skrevet

TS her

Om det ikke kom godt nok frem, jeg tok IKKE med meg lommeboken fra huset hennes, fordi jeg skulle hente kortet mitt hos min venninne.

Så hun har tatt med seg lommeboken min uten at jeg visste om det.

Det var litt over 600kr i lommeboken.

Skrevet

Du oppbevarte lommeboka hos søstra di, og kortet ditt hos en vennine? Burde du ikke ta ansvar for tingene dine selv? Shit happen`s!! Skriv det på din egen tabbekvote, og ta var på dine egne ting hvis de betyr noe for deg!

• Liker 1
Skrevet

TS her

Om det ikke kom godt nok frem, jeg tok IKKE med meg lommeboken fra huset hennes, fordi jeg skulle hente kortet mitt hos min venninne.

Forklarte du søsteren din at du la den igjen med vilje?

Skrevet

Hvorfor tok hun med lommeboken din da?

• Liker 1
Skrevet

TS her

Så hun tok den kanskje med seg for å være snill?

Skrevet

TS her

Og hvorfor la du ikke lommeboken igjen hjemme hos deg selv, eller tok den med deg i veska?

Skrevet

Så hun tok den kanskje med seg for å være snill?

Kanskje, men den lå nedi bagen min under klærne mine så det var ikke noe hun rasket med seg fordi den lå og slang i huset, og hun visste godt at jeg skulle dra for å hente kortet mitt...

(Spiller det noen rolle om jeg sier hun var blakk?)

Skrevet

Og hvorfor la du ikke lommeboken igjen hjemme hos deg selv, eller tok den med deg i veska?

Fordi jeg har bodd hos henne en uke for å passe hunden hennes, så jeg var ikke hjemom før vi dro.

Skrevet

Nå syntes jeg ts bare legger på denne historien heletiden for å få sympati. Pass på dine egene saker ts.

• Liker 1
Skrevet

Hva forventer du når du gjør lommeboken din tilgjengelig for andre.

Skrevet

Det er din egen skyld, men jeg synes ikke søsteren din oppfører seg bra.

Skrevet

da burde du be henne gå ned på det stedet hun kunne ha mistet det. og spørre etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...