Gå til innhold

Burka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To menn krangler om parkeringen, plutselig springer burkadama ut fra huset og denger nordmannen med en metallstang.

Regner med at nå mener endel her at alle damer som går med burka er slik. Husk dette er en episode, og det bor mange med burka i Norge. :)

Bare for å pirke litt, det er ikke en burka.

:sjenert:

• Liker 1
Skrevet

http://www.liveleak.com/view?i=675_1316269919

Se selv :snurt:

To menn krangler om parkeringen, plutselig springer burkadama ut fra huset og denger nordmannen med en metallstang.

Ganske misvisende overskrift da damen ikke hadde burka på seg. Burka er den klesdrakten som dekker ansiktet helt med bare ett gitter å se igjennom. Jeg har enda til gode å se noen med burka på gata og jeg studerer i Oslo.

Skrevet

Ganske misvisende overskrift da damen ikke hadde burka på seg. Burka er den klesdrakten som dekker ansiktet helt med bare ett gitter å se igjennom. Jeg har enda til gode å se noen med burka på gata og jeg studerer i Oslo.

Hvor lenge har du vært i Oslo?

Skrevet

Hvor lenge har du vært i Oslo?

Det er faktisk ikke så mange med burka i Oslo heller. Og jeg har bodd her i fire år nå.

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har sett mange burkadamer, senest på Tullinløkka i dag. Om det er snakk om abaya eller burak, så er det heldekkende plagg.

Skrevet

Nei, det er ikke det samme, Nattens rytter. :)

Jeg har sett flere med Niqab, men jeg kan telle burkaene jeg har sett på én hånd, om jeg ikke tar med min egen.

Skrevet

Det er faktisk ikke så mange med burka i Oslo heller. Og jeg har bodd her i fire år nå.

Om du har bodd i Oslo i 4år å enda ikke sett et menneske i burka, har du enten hatt flaks ellers er du blind/svaksynt..

Skrevet

Haha, jeg har sett mange burkadamer, senest på Tullinløkka i dag. Om det er snakk om abaya eller burak, så er det heldekkende plagg.

Hvis de ikke dekker ansiktet helt så er det ikke det samme nei.

Skrevet (endret)