Gjest Abelone Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Jeg er så sugen på no skikkelig 80 talls pop, og tenkte å laste ned litt musikk. Tidligere hadde vi Kasaa, men ikke nå. Ny pc. SÅ lurer jeg på hva jeg skal bruke slags nedlastningsprogram. Noe som er sikkert, uten sjanse for virus, at man ikke blir sporet, og slikt ekkelt. Jeg er blank, men tipper noen av dere vet....
elisabethe Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 jeg bruker bare kazaa lite, den som ikke har spyware og reklame og ikke koster noe, har dårlig erfaring med andre program.. har du et virusprog så er det trygt å bruke kazaa.. ingen i norge som sitter og sporer mp3ene dine, tviler jeg på.. du kan jo bare ha på at du ikke deler noen sanger, og da er det hvertfall ingen som vet hva du har
Crazee Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Du kan jo - i tillegg til KazaaLite (eller andre P2P-program) - laste ned PeerGuardian som skal beskytta mot snoking frå sånne du ikkje vil skal snoka...
Gjest Starya Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Hvis alle med kazaalite huket av for å ikke dele, så ville det sannelig ikke blitt mye å laste ned, gitt.
Crazee Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Ah, men poenget med PeerGuardian er at du deler filene med alle - bortsett frå dei som sit på IP'ar kontrollert av RIAA med venner. Trur forresten den versjonen av KazaaLite eg brukar har den funksjonen innebygd...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå