Gjest andrassy Skrevet 20. september 2011 #21 Skrevet 20. september 2011 er det rart det blir mye bråk? 1) hvis du ikke har råd - HVORFOR kjøper du da klær til stebarna? 2) hvis far mener barna IKKE skal ta med klær kjøpt hos dere hjem til mor - hvorfor passer han da ikke bedre på? 3) hvis du/dere vet (mener å vite) at mor gjør "alt" for å være vrang - hvorfor gjør dere gang på gang ting som dere VET ikke er bra for barna? Det er nemlig IKKE bra for barna å stadig leve i en kranglesituasjon. Og her legger jo far og du like mye opp til det som mor gjør, rett og slett fordi dere forventer noe av henne som hun ikke er villig til å gi. Jada, er enig i at det ikke er bra at hun sender ungene i filler - men samtidig: når det er tilfellet - hvorfor forholder dere ikke dere til det på en mer voksen måte? og det med bunader er jo bare helt meningsløst - hvorfor iallverden låne bort noe sånt, når du VET hvordan tingenes tilstand er? Det er noe som heter at vi ikke kan endre andre enn oss selv. Det gbjelder også situasjoner som dette her - og da fatter jeg ikke at dere enda ikke har lært.
Kontormus Skrevet 20. september 2011 #22 Skrevet 20. september 2011 Hvis barna ikke er store nok til å holde styr på egne klær, går det an og gjøre som min pedantiske venninne, hun la ved en liste over klærne barna fikk med seg. Disse ville hun ha tilbake selv om de var møkkete. Det fungerte. Ellers har jeg ergret meg mye over nye og kostbare klær som bare forsvant hos min sønns far. Sluttet helt med å sende med det beste den gangen han kom hjem en søndag ettermiddag i pysj. Faren hadde ikke sett forskjellen på det han hadde med seg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå