Gå til innhold

Betente hårsekker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hadde heftig sex med dama i morges. Hun har hår der nede, og det ble til at jeg "banket" og "skrubbet" meg mot hennes kjønnshår under akten. nå har jeg røde nupper over alt, og det svir :tristbla:

Noen tips til hvordan jeg får roet dette ned? PS, har ikke tilgang til apotek før mandag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå kommando eller med løst undertøy de neste dagene. Smør med beroligende krem (jeg liker aloe vera), og vask deg på hendene før du tafser på deg selv/ smører deg inn. (Skitne hender på betente hårsekker er som å be om trøbbel.)

Hår er forsåvidt ganske mykt, men kanskje du mente hennes hårstubber?? Fordi det gjør vondt, ja. :fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

apoteker pleier å bytte på å være døgnåpen. finnes apotek ved legevaktene. disse kan også gi info om hvilket apotek som er oppe. selv i små byer finnes dette.

Endret av SportyShorty
Skrevet

Du får kjøpt sånn grønn guffe på kondomeriet, den skal fjerne bakterier og sånn rundt hårsekkene. Egentlig etter hårfjerning men du kan sikkert bruke den uansett :) Intimrens heter det.

Skrevet

hadde heftig sex med dama i morges. Hun har hår der nede, og det ble til at jeg "banket" og "skrubbet" meg mot hennes kjønnshår under akten. nå har jeg røde nupper over alt, og det svir :tristbla:

Noen tips til hvordan jeg får roet dette ned? PS, har ikke tilgang til apotek før mandag...

Skrevet

OOps, meg over her..hehe. Jeg har det samme problemet. Jeg hadde sex for en tid til bake. Jeg hadde barbert meg samme dag og var litt "oppskrapet" og sår som følge av det. Han tok meg hardt og huden han gnisset mot min. Dagen etter våknet jeg opp og var fulli røde blemmer.

Jeg var til gynekologen en stund senere og da fikk jeg anbefalt en salve som heter Brulidine. Forsøk den :jepp: Lykke til!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

SportyShorty, mod

Skrevet

Går de betente hårsekkene over av seg selv etter et par dager, eller er det sannsynlig at jeg må gå drastisk til verks for å oppnå bedring?

Skrevet

Har du etterbarberingsvann? Det funker... Bare ikke få det inn i noen "hull"...

Skrevet

Har du etterbarberingsvann? Det funker... Bare ikke få det inn i noen "hull"...

hva mener du med å ikke få det inn i "hull"?

Funker sånn billig gillette etterbarberingsvann?

Skrevet

hva mener du med å ikke få det inn i "hull"?

Funker sånn billig gillette etterbarberingsvann?

Inn i penis, urinrøret altså, eller rompehullet...

Ja, billig gilette fungerer, det er som å drikke brennevin, pass på det vil svi jævlig. Men det desinfiserer da, fungerer bra.

Skrevet

HibiScrub folkens. HibiSkrub. Fåes kjøpt på apoteket å er vanligvis brukt til vasking av kropp før operasjoner. Bruk denne også før og etter intimbarbering og VOILA, ingen betente hårsekker.

Skrevet

Ellers så har du vel kanskje litt sprit igjen etter helga :fnise: Ubehagelig men funker! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...