Kråkesaks Skrevet 17. september 2011 #1 Skrevet 17. september 2011 Facebook er vel det nye Grand Prix, fenomenet vi elsker å hate. Tråden om irriterende statusoppdateringer er lang nok. I det siste har jeg også lest at folk synes det er unødvendig med sivilstatus og hva slags jobb de har hatt. "De som kjenner meg vet dette". Det er visst også feil å legge ut fine bilder av positive opplevelser. Da skryter man. Forteller man noe negativt da syter man. Dere som synes man ikke skal fortelle hva man jobber med, om man er i et fohold, om positive ting eller om negative ting; hvorfor er dere i det hele tatt på facebook? Hva bruker dere det til? Spill? Spill finnes det da massevis av andre steder på nett. 4
Gjest Mahareth Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 De er nok der for å tilfredsstille kikkerbehovet sitt. 1
Tabris Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg forstår heller ikke helt dette hatet mot Facebook. Jeg bruker det daglig, og har både sivilstatus og bilder fremme. Små og koselige oppdateringer har jeg også. Men det handler jo - etter min mening - om å bruke det med fornuft. Jeg skriver ingenting der som jeg ikke har problemer med at alle får vite, og jeg legger ikke ut bilder fra fest eller av andre uten deres samtykke. At andre gjør annerledes får ikke meg til å hate Facebook. 2
Kråkesaks Skrevet 17. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2011 Enig med deg Tabris. Jeg oppdaterer ikke hele tiden, men har sivilstatus og annen informasjon. Jeg legger også ut bilder og forteller om hyggelige ting. Noen bruker fb veldig merkelig, men det er deres sak. Jeg vet om en som til stadighet legger ut om lovbrudd han begår og en jeg kjenner fortalte ikke bare karaktersnittet sitt, hun la ut kopi av hele vitnemålet. Sånne ting blir en smule sært, men normal bruk er da ikke noe annet enn det, normalt?
¤flicka¤ Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Jeg bruker Facebook daglig og synes det er koselig å lese der. Har mange slektninger på vennelista, og det er koselig å holdes oppdatert om hva folk driver med og se bilder. Som alt annet så blir det akkurat det man gjør det til, tror jeg.
HedvigR Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Virker som noen har behov for å overanalysere alt, også Facebook, og da må alle verdens ting (statusoppdateringer, hva man skriver på info, hvilke bilder osv..) legges ut her og diskuteres til døde. Med det sagt, er mye rart som blir lagt ut på FB Men det er underholdende haha
missLynch Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Jeg hater Facebook nesten like mye om jeg hater Eurovision song contest. Så er jeg heller ikke Facebook-bruker. Det er jo bare å skygge unna. Fryktelig enkelt. Det krever kun et par tastetrykk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå