Gå til innhold

Hva er greia med jenter og dansing?


per78

Anbefalte innlegg

Hva er greia med jenter og dansing når de er ute?

Når dere skal ha det gøy, så involverer det dansing. Hvor kommer dette behovet i fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjelder ikke alle jenter/kvinner! Jeg kan ikke danse, og beveger meg ikke utpå dansegulvet :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker å danse!!

Blir bare i så godt humør av partymusikk, og vil shake tail feathern litt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er mer styrt av primitive instinker enn menn. Tenk deg hvordan det var i steinalderen, da hula-hula damene danset rundt bålet for å tiltrekke seg mannfolks oppmerksomhet. I tillegg blir kvinner tent om de ser en mann som virkelig kan danse, eller synger på en scene. Jeg tror de fleste kvinner tenker på sex, og at mannen må være en god elsker om han er flink til å danse. En form for kvinnelogikk... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med forumskrivere og generaliseringer når de er skriver?

Når dere skal skrive, så involverer det generaliseringer. Hvor kommer dette behovet i fra?

Jeg blir ofte i godt humør av å danse - alene og i selskap med andre. Men liker ikke å danse på byen.

Tenker ikke bevisst på sex og mannfolk når jeg danser, gjør det fordi det får meg til å føle meg glad/bra. Jeg danser ikke bare når jeg er kåt liksom... Og danser mest kun i jenteselskap også...

Menn som danser kan være veldig sexy, men det har jo ingenting med hans prestasjoner på soverommet å gjøre. Men det er godt å se at menn også tilater seg å slippe seg løs og bare la kroppen følge musikken.

For meg handler dansing mer om musikken enn om de andre som danser og ellers er i rommet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hva er greia med jenter og dansing når de er ute?

Når dere skal ha det gøy, så involverer det dansing. Hvor kommer dette behovet i fra?

Fordi noen av oss syns det er gøy å danse? Er det ikke lov? Dessuten er man på et utested med kjempehøy musikk er det ingen vits å sitte å prate fordi man ikke hører hva den andre sier, og da kan man like gjerne danse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer er mer styrt av primitive instinker enn menn. Tenk deg hvordan det var i steinalderen, da hula-hula damene danset rundt bålet for å tiltrekke seg mannfolks oppmerksomhet.

Hula-huladanserne som levde i steinalderen skal ha vært spesielt lekre. :Nikke:

Det har jeg hørt fra en hulemann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hula-huladanserne som levde i steinalderen skal ha vært spesielt lekre. :Nikke:

Det har jeg hørt fra en hulemann.

Derfor du har så mye omsorg for apekatter, pansertante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danser gjerne selv om humøret er på topp, jeg. Hvis jeg skal trekke frem en generalisering her så må det være: hvorfor i huleste danser alle jenter med armene i været? Jeg gjør det selv innimellom, men why? Er det fordi det får oss til å se "deilige" ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er mer styrt av primitive instinker enn menn. Tenk deg hvordan det var i steinalderen, da hula-hula damene danset rundt bålet for å tiltrekke seg mannfolks oppmerksomhet. I tillegg blir kvinner tent om de ser en mann som virkelig kan danse, eller synger på en scene. Jeg tror de fleste kvinner tenker på sex, og at mannen må være en god elsker om han er flink til å danse. En form for kvinnelogikk... :)

Du kunne ikke ta mere feil. Det er Dere som er primitive. Dere tenker på sex i absolutt alle settinger, og tror dermed at det gjelder damer også.

Tror du damer danser for å skape seg for menn eller? Vi gjør det fordi det er gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedeilig å få utslipp for litt energi gjennom dansing :D Og for meg er det i hvert fall sånn at jeg ikke kan høre på musikk uten å røre på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg danser sjeldent ute, men jeg elsker å danse alene, med god musikk og fri rom til å være tullerusk. Hva gjør det meg til? Jeg liker bare den følelsen dansing gir meg og det er veldig gøy å riste på baken og magen i form av amatørisk magedans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med jenter og dansing når de er ute?

Når dere skal ha det gøy, så involverer det dansing. Hvor kommer dette behovet i fra?

Hva er greia med å spørre så dumt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke ta mere feil. Det er Dere som er primitive. Dere tenker på sex i absolutt alle settinger, og tror dermed at det gjelder damer også.

Tror du damer danser for å skape seg for menn eller? Vi gjør det fordi det er gøy!!!

Damer er mer styrt av følelser enn menn. Dette er det blitt forsket på, og det er bevist mange ganger. Hvor tror du disse følelsene kommer fra? Jeg vil anta at mye av det kommer fra grunnleggende instinkter som handler om overlevelse, beskyttelse og forplantning. Kvinner handler i mye større grad ut fra følelser. Det er derfor det er mulig å forføre ei dame. Å forføre en mann er vanskelig, så da er det beste trikset å vise seg fram. Jeg tror også at kvinner ubevisst tenker på sex minst like mye som menn. Kvinner prøver alltid å analysere menn ut fra hvordan han snakker og hvordan han oppfører seg. Når du sier at det er menn som er primitive, så må du huske at det er menn som skal imponere damer intellektuelt og følelsesmessig. Og dette er sjelden vanskelig ;) Det skal veldig lite til for at kvinner ser på menn med stor respekt.

Endret av Alfred
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er greia med forumskrivere og generaliseringer når de er skriver?

Når dere skal skrive, så involverer det generaliseringer. Hvor kommer dette behovet i fra?

Du vet hvilket forum dette er?

Når man leser noe under Skråblikk og generaliseringer, så må man regne med at det finnes generaliseringer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i huleste drar ut på et utested med dansegulv, for å ikke danse? Da kan dere likesågodt bare holde dere hjemme. :P

Dansing er gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i huleste drar ut på et utested med dansegulv, for å ikke danse? Da kan dere likesågodt bare holde dere hjemme. :P

Dansing er gøy.

Omtrent alle utesteder er langt opp til dansing,å det må da kunne være mulig å gå ut å drikke og være sosial uten å danse!

Så nei jeg holder meg ikke hjemme selv om jeg ikke liker å danse.

Jeg kommer der for å drikke og være sosial med vennene jeg kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen danseløve, men er jeg i rette humøret (og med et par øl i magen) kan det være skikkelig gøy og dra ut og danse. Er vel mer en greie jeg gjør på moro, og veldig uhøytidelig. Handler for min del mer om å ha det gøy med venninner enn å være med/lete etter menn. Men når det er sagt, så kan en mann som virkelig kan å danse være utrolig sexy det også. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...