Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om det er lov til å ta med seg innlånte bøker eller CD på ferie til utladet så lenge de kommer tilbake i tide? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør alltid det, bare pass litt bedre på de enn de vanlige pocketbøkene du kjøper i kiosken. Så lenge de ikke blir våte eller noe spiller det jo ingen rolle, og det er jo ingen som vet om det heller ;) Tror nok det er ganske vanlig å ta med bibliotekbøker på ferie.

Skrevet

Så lege de leveres tilbake i god stand, så bryr biblioteket seg fint lite om hva du gjør med boken/hvor du har den med deg...

• Liker 1
Skrevet

hehe.....vel måtte bare forsikre meg :gjeiper:

Men tusen takk for svar.

Skrevet

Så lenge de kommer tilbake i samme stand som du fikk dem med deg, er det ikke noe problem -- blir de ødelagte eller borte må du jo erstatte dem uansett om det skjedde på ferie eller ikke :) Vi pleide alltid å ha med et lass biblioteksbøker på ferie da jeg var liten, men det gikk nok med noen kroner til bøker som ble fulle av sand og saltvann eller ble gjenglemt på en bussholdeplass på den greske landsbygda.

Skrevet

Så lenge de kommer tilbake i samme stand som du fikk dem med deg, er det ikke noe problem -- blir de ødelagte eller borte må du jo erstatte dem uansett om det skjedde på ferie eller ikke :) Vi pleide alltid å ha med et lass biblioteksbøker på ferie da jeg var liten, men det gikk nok med noen kroner til bøker som ble fulle av sand og saltvann eller ble gjenglemt på en bussholdeplass på den greske landsbygda.

Det er et CD- rom for å lære seg språk som jeg har tenkt til å ta med. Men det er jo ikke slik at jeg tar den med meg på stranda akkurat :gjeiper:

Skrevet

Ikke noe problem. Her jeg bor er det sånn at når man låner bøker i juni eller juli så får man to måneders lånetid istedet for bare én, nettopp fordi mange kan tenke seg å ta med bøker på ferie og da kan det bli litt vanskelig å få levert boka tilbake i tide hvis ferien er langvarig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...