Gå til innhold

Nå ligger de i sengen å sover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå ligger kjæresten min sammen med en tilfeldig mann fra byen i sengen på hotellrommet å sover. Vi har hatt trekant. Mannen vi hadde med oss kommer egentlig ifra Saudi-Arabia og han var på dette hotellet på ferie. Han var alene og han var veldig hyp på kjæresten min.

Nå har vi alle tre hatt sex og denne mannen hadde en enorm kuk. Ifølge han selv var den 24cm lang og 17cm i omkrets. Hans største fetish var å ta blonde jenter i rompa og dette gjorde han med min kjæreste. Hun skrek og ropte mye de første minuttene, men han stoppet ikke. Jeg ble litt paralysert og besatt av synet.

Det hele var veldig opphissende og jeg vil gjerne se noe sånt igjen. Det jeg er redd for er om hun er like gira på det som meg. Hun kan ha blitt litt skremt. Han knullet henne bakfra jævlig hardt. erfaringer ifra dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mye ledig tid på en fredagskveld? :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

ONS gjorde jeg meg ferdig med i ungdommen - før jeg var 20.

Skrevet

hun skrek opp, og du som kjæresten hennes stoppet han ikke?? :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Facinerende at dere er ferdige, og det du tenker på er og inn på KG....

:ler:

• Liker 2
Skrevet

Hun skrek og ropte mye de første minuttene, men han stoppet ikke. Jeg ble litt paralysert og besatt av synet.

Det hele var veldig opphissende og jeg vil gjerne se noe sånt igjen. Det jeg er redd for er om hun er like gira på det som meg. Hun kan ha blitt litt skremt. Han knullet henne bakfra jævlig hardt. erfaringer ifra dette?

Har du sjekket om hun fortsatt puster?

• Liker 1
Skrevet

Facinerende at dere er ferdige, og det du tenker på er og inn på KG....

:ler:

Ja, merkelig, det der går igjen ofte på kg. "I kveld skal jeg miste jomfrudommen." "Nå er det like før det ringer på døra". Og "derrr var det gjort".

• Liker 1
Skrevet

har du sjekket om hun puster? :gjeiper: håper hun ikke har fått indre blødninger

• Liker 1
Skrevet

Ouch, nå er det game over for you. Once you go black you...?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...