AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #21 Skrevet 17. september 2011 Burde nesten laget en annonse del på forumet hvor man kunne møtt hverandre
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #22 Skrevet 17. september 2011 Av/på-knapp hadde vært knall! Men hva skal tenke.. det gjør deg bare sterkere psykisk (som regel) av å gå igjennom sorg og motstand. Livet er ikke lett, og det har vel aldri vært meningen at det skal være det heller. Før eller siden dukker nok noen opp. Krysser testiklene mine på det iallefall.. hehe Ikke enig. Jo mer man blir avvist og behandlet som dritt, jo mer ødelagt psykisk blir man. Også er det henvisning til psykolog, antidepressiva og det kjøret der. Bedringens vei, til man møter en ny dust, selvmordsforsøk, på'n igjen. Skulle ønske jeg var autist av og til, så jeg slapp å ha følelser. Life's a bitch, and men are mean.
Steinar40 Skrevet 17. september 2011 #23 Skrevet 17. september 2011 Ikke enig. Jo mer man blir avvist og behandlet som dritt, jo mer ødelagt psykisk blir man. Også er det henvisning til psykolog, antidepressiva og det kjøret der. Bedringens vei, til man møter en ny dust, selvmordsforsøk, på'n igjen. Skulle ønske jeg var autist av og til, så jeg slapp å ha følelser. Life's a bitch, and men are mean. DU må som sagt LÆRE av DINE valg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #24 Skrevet 17. september 2011 Kanskje litt dumt å spørre om dette på singelforumet, men jeg prøver: Hvor møter man potensielle kjærester? Jeg møter mange gutter, men ingen potensielle kjærester. ja samme her
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #25 Skrevet 17. september 2011 Burde nesten laget en annonse del på forumet hvor man kunne møtt hverandre ja det burde mann
Admeliora Skrevet 17. september 2011 #26 Skrevet 17. september 2011 Ikke enig. Jo mer man blir avvist og behandlet som dritt, jo mer ødelagt psykisk blir man. Også er det henvisning til psykolog, antidepressiva og det kjøret der. Bedringens vei, til man møter en ny dust, selvmordsforsøk, på'n igjen. Skulle ønske jeg var autist av og til, så jeg slapp å ha følelser. Life's a bitch, and men are mean. Hvis det er slik du har det etter et brudd er det ikke rart at du tiltrekker deg duster. Håper du får behandling for det som ligger til grunn for din depresjon også, og ikke bare akuttbehandling når det er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #27 Skrevet 17. september 2011 Ulempen med å være anonym: Det er så mange andre som også er anonyme. Jeg, TS, er kun et fåtall av de anonyme meldingene her. Fortsatt oppriktig interessert, da, men ikke psykisk ødelagt enda!
LoneWolf Skrevet 18. september 2011 #28 Skrevet 18. september 2011 (endret) Har egentlig også lurt på hvor man finner "den man leter etter" Mange venner har truffet hverandre på så mange forskjellige steder, alt fra at dem traff hverandre på trening, til at dem så hverandre på bussen og ble kjent fra der. Det som teller er vel egentlig bare at du er tolmodig og sosial, så kommer vel den personen du leter etter forbi før eller senere ^^ Endret 18. september 2011 av LoneWolf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå