meggie Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Jeg bare lurte på...Hva ville folk valgt hvis de kunne ofre sin nærmeste for å oppnå fred i verden, slutt på sulting osv? Hvis dere hadde vært helt sikre på at det ville stoppet det. Ville dere da ofret kjæresten/mor/far/søsken? Si helst hvem er deres nærmeste og begrunn svaret..
HedvigR Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Det hadde nok blitt mine foreldre, og hadde nok ikke klart det, selv om det hadde vært verdens beste grunn. Heldigvis blir man aldri stilt for noe sånt valg
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jeg hadde vært så egoistisk at jeg ikke hadde ofret noen av dem. Men jeg hadde kunnet ofre meg selv.
Miki Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Jeg høres sikkert helt egoist ut nå, men jeg hadde ikke ofret min familie for alt i verden. De kunne tatt fra meg hus, hjem, penger og alt, men ikke de jeg er glad i. Heller meg selv enn dem.
kaprifolen Skrevet 17. september 2011 #6 Skrevet 17. september 2011 Jeg kunne ofrer meg selv, men ikke familien. Derimot ville jeg ofret de voksne i familien for å redde barna i familien, da de voksne ville ønsket det slik. Men hadde nok ikke klart det for "fremmede".
K.B.E Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 Jeg hadde nok ikke klart å ofre de jeg er mest glad i. Jeg er så glad for å ha foreldrene mine og søsteren min som jeg har hatt så mye fint sammen med, og som kan trøste meg når jeg er lei meg og slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå