Gå til innhold

Gaveforslag til svigers

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en herlig svigerfamilie som har hulpet meg og min mann ekstremt mye med oppusing av vårt nye (gamle) hus. Min svigerfar har vært her nesten dag og natt i flere uker og pusset, malt, bygget og snekret, og svigermor har hjulpet godt på de områder hun kan (hun er ikke så handy av seg).

Vi har fått et veldig fint (og sunnere) hjem takket være dem.

Jeg og min mann har dessverre aldri slått en spiker før i hele vårt liv, men vi har gjort det vi mestrer og lært mye i denne prossessen. Ingenting i denne oppussingen hadde vært mulig uten hjelp fra svigers.

Jeg vil gjerne takke dem på et vis, men hvordan?

Vanligvis ville jeg gitt en god flaske vin eller cognac, men de er avholds så det går ikke.

Jeg føler de har "alt" av materielle ting, så å gi dem en pen vase eller lignende blir nok bare å gi dem enda noe å putte i skapet (godt voksne har jo som regel alt de trenger).

Dette har vært en veldig dyr prossess, så jeg har ikke råd til å spandere på dem langweekend eller noe så dyrt (selv om jeg gladelig hadde gjort det om økonomien strakk til!)

Setter stor pris på forslag! :takke:

Endret av Alice123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bedre middag på restaurant sammen med dere?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gav min svigermor en kaffimaskin jeg vissste hun hadde ønsket seg lenge, hun er bare verdens beste svigermor!

Men om du kjenner dem godt kan du vell gi dem noe hver for seg, gi faren noe du vet han liker, innen fisking eller snekring eller noe mannlig, en klokke eller noe, Og gi mora en fin jakke om du kjenner klessmaken hennes.

Til jul skal jeg gi min svigermor en fin jakke tenkte jeg, hun elsker klær, men så vet jeg også hva klessmak hun har:)

Skrevet

ELLER! du kan spandere en eller to times masasje til svigermoren din med ansiktsmaske og slike kjekke ting, hver en kvinne elsker jo slikt, og det finns jo gode priser på slik ett klippekort eller noe, tipper hun ville vært veldig glad!

Skrevet

Showbilletter? Eller gavekort på revy/show?

Skrevet

Tusen takk for forlsag!

Må innrømme at mitt minst stolte øyeblikk hittil var da jeg ringte dem gråtende fordi jeg trodde jeg hadde ødelagt veggen. Det fikset seg bare man malte over

:rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...