Gjest Ole Kristian Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg er 17 år og har blitt anbefalt av tannlegen min å ha streng på de øvrige tennene. Det å få streng når jeg er såppas gammel er uuuuutrolig deprimerene og jeg vil helst ikke ha. Men med tanke å få stygge tenner når jeg blir eldre er ikke akseptabelt. Så jeg fikk vite av en kompis at det er mulig å få streng bak tennene. Hvor mye mer vil det koste å ha streng bak de øvrige tennene? Noen med erfaring som kan gi sinn mening om streng bak tennene? Takk for svar. Mvh Ole Kristian.
LeaMichele Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 jeg er 24 og fikk tatt av reggisen nå i våres. null stress å ha det.. ingen som legger merke til det. streng bak tennene er dyrt! tror jeg leste en plass at det er 100% dyrere. men du får jo hvite klosser og da er det ingen som legger merke til noe som helst.
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Jeg hadde det, pilte den av fordi den gjorde vondt på tungen Nå har jeg trukket en tann og da ordnet alt seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå