Gå til innhold

Ny date bor med en dame?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde gått på date med han. Men jeg ville ha satset på å få møte denne damen ganske fort, for å få bekreftet at det bare er en han deler leilighet med, at det faktisk ikke er kona :fnise:

haha, sant vel. I utgangspunktet hadde jeg aldri tenkt tanken at opptatte menn dater andre, men etter å ha lest her + hørt div historier viser det seg jo at det ikke er utenkelig. Savner å leve i den uvitende, naive boblen jeg var i før :fnise:

Hun var der jo tydeligvis ikke ofte da, så sjansen for å møte henne er vel ikke veldig stor. Han sa vi kunne være hos han i morgen, regner ikke med hun er der da:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja ingenting forundrer meg, fins mange gærninger :P

Du får prøve å se deg litt rundt i leiligheten, om det ser ut som det er pyntet av en ungkar eller om leiligheten bærer preg av en kvinnes hånd :fnise:

Skrevet

Hehe ja ingenting forundrer meg, fins mange gærninger :P

Du får prøve å se deg litt rundt i leiligheten, om det ser ut som det er pyntet av en ungkar eller om leiligheten bærer preg av en kvinnes hånd :fnise:

Lurt! :fnise:

Jeg har enda ikke svart på sms-en. Tror jeg lar det ligge til i morgen :sjenert:

Er så sårbar og lett å skremme bort. Piggene spretter ut når jeg får høre sånn. Har hatt tidligere kjærester som har bodd i kollektiv med tvilsomme venninner, exer som kommer på besøk osv osv, så er litt brent barn på det området.

Skrevet

Ja, det er jo sikkert kjempekjekt for han at du begynner datinga med mistillit og skepsis. Jeg skjønner ikke engang hvorfor du gidder, for klarer man ikke å vise andre tillig og ikke engang la tvilen komme han til gode selv om han til nå ikke har gjort noe som indikerer at han holder på med flere så er det ingen vits i å prøve å innlede noe forhold i det hele tatt.

Jeg er mann, og hadde jeg merket noen sånn oppførsel som du beskriver, så hadde jeg avsluttet det hele der og da. Jeg har et aktivt liv, og hvis jenta ikke engang prøver å stole på meg så gidder jeg rett og slett ikke bruke tid og krefter på noe som fra første stund likevel vil være dødfødt.

Skrevet

Har du aldri bodd med folk av motsatt kjønn?

Vi driver ikke og puler på hverandre dag ut og dag inn.

Jeg har minst to kompiser som bor med en dame, de så begge etter hybel i storbyen (begge er i jobb, men i startfasen og tjener ikke nok til å leie selv/kjøpe helt enda) og begge havnet med tilfeldige jenter som hadde et rom til overs. Jeg har også voksne venner (som tjener godt) som leier sammen med en venn eller to fordi de synes det er morsomt å bo med folk og fordi de da kan få en større og kulere leilighet.

Noen ønsker kun å leie sammen med folk av samme kjønn, spesielt jenter. Men svært mange bryr seg ikke, man har da vokst fra det der etter å ha bodd i x antall kollektiv og diverse sammensetninger i løpet av studietiden.

Hvis jeg ikke gjorde det klart nok så synes jeg altså at du overreagerer på INGENTING.

• Liker 1
Skrevet

Lurt! :fnise:

Jeg har enda ikke svart på sms-en. Tror jeg lar det ligge til i morgen :sjenert:

Er så sårbar og lett å skremme bort. Piggene spretter ut når jeg får høre sånn. Har hatt tidligere kjærester som har bodd i kollektiv med tvilsomme venninner, exer som kommer på besøk osv osv, så er litt brent barn på det området.

Jump ship!

Det er mitt råd til deg. Sånne komplikasjoner trenger du ikke.

Som jeg ser det finnes det ingen god nok grunn til at en såkalt voksen mann bor i sammen med ei "venninne".

Skrevet

Har du aldri bodd med folk av motsatt kjønn?

Vi driver ikke og puler på hverandre dag ut og dag inn.

Jeg har minst to kompiser som bor med en dame, de så begge etter hybel i storbyen (begge er i jobb, men i startfasen og tjener ikke nok til å leie selv/kjøpe helt enda) og begge havnet med tilfeldige jenter som hadde et rom til overs. Jeg har også voksne venner (som tjener godt) som leier sammen med en venn eller to fordi de synes det er morsomt å bo med folk og fordi de da kan få en større og kulere leilighet.

Noen ønsker kun å leie sammen med folk av samme kjønn, spesielt jenter. Men svært mange bryr seg ikke, man har da vokst fra det der etter å ha bodd i x antall kollektiv og diverse sammensetninger i løpet av studietiden.

Hvis jeg ikke gjorde det klart nok så synes jeg altså at du overreagerer på INGENTING.

Høres direkte psykt ut.

At sånt faktisk forekommer nåfortia skal jeg jaggu ha i bakhodet!

Gjest strykebrett
Skrevet

Ja, det er jo sikkert kjempekjekt for han at du begynner datinga med mistillit og skepsis. Jeg skjønner ikke engang hvorfor du gidder, for klarer man ikke å vise andre tillig og ikke engang la tvilen komme han til gode selv om han til nå ikke har gjort noe som indikerer at han holder på med flere så er det ingen vits i å prøve å innlede noe forhold i det hele tatt.

Jeg er mann, og hadde jeg merket noen sånn oppførsel som du beskriver, så hadde jeg avsluttet det hele der og da. Jeg har et aktivt liv, og hvis jenta ikke engang prøver å stole på meg så gidder jeg rett og slett ikke bruke tid og krefter på noe som fra første stund likevel vil være dødfødt.

Enig med deg.

TS:Syns du lager problemer av ingenting. Denne mannen er da helt åpen om denne romvenninnen, og har til og med invitert deg hjem til han. Du er fullstendig paranoid og bør kanskje vurdere å få bukt med det før du ender opp som verdens største dramaqueen.

Hva Steinar sier er det forresten ingen som tar seriøst, sånn i tilfelle du er ny her.

Skrevet

Jeg delte leilighet med en gutt under studietiden. Tenkte egentlig aldri over at det skulle være noe spesielt. Vi holdt aldri på og vi var begge så opptatte at vi ikke så mye til hverandre.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Er enig med de over her! Synes du overreagerer for ingenting!

Jeg er student og har ikke råd til å kjøpe leilighet eller leie en alene, derfor har jeg bodd litt forskjellige steder. Har bodd sammen med gutter og jenter, studenter og folk på 30+ som er i jobb og forlengst ferdig med studenttilværelsen. Men det har ALDRI oppstått noe mer enn vennskap! Den siste fyren jeg datet delte en leilighet sammen med en jente. Null problem.

Dette er jo veldig vanlig å gjøre - både fordi det er økonomisk, praktisk og sosialt.

En annen ting jeg vil si (kanskje det bare gjelder for meg, men..): personer som ser meg nesten 24/7, i joggebukse og uten sminke, søndagssveis, syk, trøtt, fyllesyk.. og som jeg ser på samme måte - det skal noe til før jeg får lyst til å hoppe til sengs da!

I tillegg får jeg litt sånn familiefølelse av å bo sammen med andre mennesker :P

Ro deg ned, fyren dater deg fordi han er interessert i deg! ;)

• Liker 1
Skrevet

Du får sikkert møte henne snart, hvis det er helt uskyldig.

Hvis ikke, bør du begynne å grave litt. Hot tips: Man avslører lettere en løgner ved å spille godtroende, fordi løgneren da slapper av og lettere røper seg :)

Skrevet

Hei kjære TS! Jeg har en høy utdannelse og en lønn som gjør at jeg lever komfortabelt, likevel velger jeg p.d.d. å bo med ei venninne. Grunnene til det er flere: 1. Bare fordi jeg har penger betyr det ikke at jeg vil bo meg i hjel, 2. jeg liker selskapet hennes (platonisk) og 3. jeg syns det virker deprimerende å komme hjem til en tom leilighet hver dag. :)

Skrevet

Hva Steinar sier er det forresten ingen som tar seriøst, sånn i tilfelle du er ny her.

Nei, det er åpenbart ikke alle som har såpass godt vett her.

Skrevet (endret)

Hei kjære TS! Jeg har en høy utdannelse og en lønn som gjør at jeg lever komfortabelt, likevel velger jeg p.d.d. å bo med ei venninne. Grunnene til det er flere: 1. Bare fordi jeg har penger betyr det ikke at jeg vil bo meg i hjel, 2. jeg liker selskapet hennes (platonisk) og 3. jeg syns det virker deprimerende å komme hjem til en tom leilighet hver dag. :)

Du kan ikke regne med at en potensiell ny kjæreste blir imponert av det.

Endret av Steinar40
Skrevet

TS her.

Jeg er faktisk enig i mange av Steinars meninger, selv om de kanskje er litt ekstreme. Jeg syns han er en bra motvekt til denne "godta alt av venninner, exer, sydenturer, festing osv"-trenden hos mange :jepp:

Men til poenget; oppdatering:

Jeg var med han i går. Vinglet veldig på forhånd pga skepsisen min, men valgte å late som ingenting og møte han som avtalt.

For en gangs skyld lønnet det seg å ikke høre på magefølelsen, for det endte bra :fnise:

Uten at jeg spurte fortelte han masse om henne, at hun var veldig rar og ikke hans type. De snakket aldri sammen og heldigvis var hun sjeldent i leiligheten. Møtte henne også, beklager å være frekk, men hun var lite pen og var kjempesur:p

Bosituasjonen var midlertidlig, pga før bodde han med sin daværende kjærste, også venter han på en leilighet han har kjøpt.

Gjør meg ikke noe at han bor der en periode, men som sagt lurte jeg på hvorfor og ble skeptisk.

Så da løste det seg :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Du må regne med de puler.

Nei, det må hun ikke regne med.

• Liker 3
Skrevet

Jeg holder også med Steinar40. Er lei av de fleste av kvinnfolka her på KG som gir råd om å gjøre ditt og datt, men som dem aldri ville gjort selv.

"Selfølgelig gjør det meg ingenting at typen er ofte alene med en annen jente jeg ikke vet hvem er. Jeg stoler på han og jeg vet han ikke ville vært utro mot meg noensinne".

"Jeg ville aldri sneket på samboers mobil eller facebook uansett hvordan han oppfører seg. Et forhold uten tillit er dødfødt".

"Typen min kan ha så mange venninner han bare vil. Det gjør meg ingenting og jeg vet dem er kun gode venner".

Noen få eksempler på hvordan hykleriet er her. Er kvinne selv btw.

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder også med Steinar40. Er lei av de fleste av kvinnfolka her på KG som gir råd om å gjøre ditt og datt, men som dem aldri ville gjort selv.

"Selfølgelig gjør det meg ingenting at typen er ofte alene med en annen jente jeg ikke vet hvem er. Jeg stoler på han og jeg vet han ikke ville vært utro mot meg noensinne".

"Jeg ville aldri sneket på samboers mobil eller facebook uansett hvordan han oppfører seg. Et forhold uten tillit er dødfødt".

"Typen min kan ha så mange venninner han bare vil. Det gjør meg ingenting og jeg vet dem er kun gode venner".

Noen få eksempler på hvordan hykleriet er her. Er kvinne selv btw.

:klappe: :klappe: :klappe:

Jeg er så enig! Jeg lagde en tråd her ang. at jeg var redd når typen skulle på ferietur med single kompiser til party-sted nr. 1 og da var jeg jo verdens fæleste kjæreste som ikke stolte på han :ironi:

Blind tilitt er ikke sunt uansett, å være skeptisk når det er naturlig er ok.

Til TS; Godt det løste seg :)

Skrevet

:klappe: :klappe: :klappe:

Jeg er så enig! Jeg lagde en tråd her ang. at jeg var redd når typen skulle på ferietur med single kompiser til party-sted nr. 1 og da var jeg jo verdens fæleste kjæreste som ikke stolte på han :ironi:

Blind tilitt er ikke sunt uansett, å være skeptisk når det er naturlig er ok.

Til TS; Godt det løste seg :)

Ikke sant..:P Typisk svar her på KG. Normalt å være skeptisk når man skal til partysted 1. Ville jeg også vært =p

Å godt sagt ang. blind tillit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...