AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg spør her for å høre hva dere tror. Er veldig tidlig i datingsfasen, så føler ikke jeg kan spør han. Og vil trekke meg ut av det hele dersom dette faktisk er så rart som magefølelsen min hinter om her. Jeg trodde han bodde alene, vet han leier leilighet. Han er godt voksen og i full, godt betalt jobb, så ikke noe kollektivgreier. Plutselig skriver han i en sms "hun jeg bor med...". Hva kan dette være? Er det normalt å dele leilighet med en venninne? Og er jeg kjemperar om dette gir meg en litt ekkel følelse? Er mange andre fisk i havet, vil ikke ha en råtten en Vi skal egentlig treffes i helgen, nå ble jeg med ett veldig skeptisk. Vet at mange ikke bryr seg så mye om sånt, men jeg innrømmer at jeg en ei jente som ikke er veldig happy for sånne gutter med veldig nære venninner, og er nok litt sjalu. Har ingen nære guttervenner selv. Hadde han vært drømmemannen hadde jeg nok klart å overse dette, men som sagt er vi i en veldig tidlig fase der jeg vil finne ut om han er noe å satse på. Er det frekt å spørre litt løst "å, trodde du bodde alene jeg:p"?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Jeg spør her for å høre hva dere tror. Er veldig tidlig i datingsfasen, så føler ikke jeg kan spør han. Og vil trekke meg ut av det hele dersom dette faktisk er så rart som magefølelsen min hinter om her. Jeg trodde han bodde alene, vet han leier leilighet. Han er godt voksen og i full, godt betalt jobb, så ikke noe kollektivgreier. Plutselig skriver han i en sms "hun jeg bor med...". Hva kan dette være? Er det normalt å dele leilighet med en venninne? Og er jeg kjemperar om dette gir meg en litt ekkel følelse? Er mange andre fisk i havet, vil ikke ha en råtten en Vi skal egentlig treffes i helgen, nå ble jeg med ett veldig skeptisk. Vet at mange ikke bryr seg så mye om sånt, men jeg innrømmer at jeg en ei jente som ikke er veldig happy for sånne gutter med veldig nære venninner, og er nok litt sjalu. Har ingen nære guttervenner selv. Hadde han vært drømmemannen hadde jeg nok klart å overse dette, men som sagt er vi i en veldig tidlig fase der jeg vil finne ut om han er noe å satse på. Er det frekt å spørre litt løst "å, trodde du bodde alene jeg:p"?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 nei , ikke frekt spørre om slikt . Ville jeg ha gjort
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Kanskje det er søsteren? Nei, de bor i nabobyen, de har han fortalt masse om:) Jeg får bare spørre, har ikke noe å tape. Viser det seg at han faktisk bor med ei venninne tror jeg kanskje føttene mine blir for kalde til å fortsette dette altså
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 TS her. Spurte han nå... Eller, skreiv: "trodde du bodde alene jeg:p". Han svarte at det var en venninne av en kollega som bodde der, men de sjeldent var der samtidig. Så det var veldig greit. Øhm, hvordan skal jeg tolke dette? Rådvill nå... Hva hadde dere gjort? Skal jeg stikke eller bli? Daten er i morgen:s
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 TS her. Spurte han nå... Eller, skreiv: "trodde du bodde alene jeg:p". Han svarte at det var en venninne av en kollega som bodde der, men de sjeldent var der samtidig. Så det var veldig greit. Øhm, hvordan skal jeg tolke dette? Rådvill nå... Hva hadde dere gjort? Skal jeg stikke eller bli? Daten er i morgen:s Hjelpes! Han hadde da ikke gått på date med deg imorgen, om han var intressert i hun andre? Han er tydeligvis interessert i deg 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #10 Skrevet 15. september 2011 Hjelpes! Han hadde da ikke gått på date med deg imorgen, om han var intressert i hun andre? Han er tydeligvis interessert i deg Joda, tviler ikke på at han er interessert i meg utifra hva han sier og gjør:) Men spørsmålet er om jeg vil "vikle meg inn i" noe sånt... Jeg er forsiktig med hvem jeg involverer meg med, og blir litt skeptisk når jeg hører sånn.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #11 Skrevet 15. september 2011 Datteren min leier rom hos en god kamerat. Hun er ikke klar for å kjøpe seg eget enda. En praktisk og grei løsning for begge to. De er bare venner, som sagt. Mange som deler leilighet med venner fordi det er dyrt å bo. 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. september 2011 #12 Skrevet 15. september 2011 Joda, tviler ikke på at han er interessert i meg utifra hva han sier og gjør:) Men spørsmålet er om jeg vil "vikle meg inn i" noe sånt... Jeg er forsiktig med hvem jeg involverer meg med, og blir litt skeptisk når jeg hører sånn. Men om det blir seriøst med dere, så flytter nok hun andre fort ut skal du se
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #13 Skrevet 15. september 2011 Datteren min leier rom hos en god kamerat. Hun er ikke klar for å kjøpe seg eget enda. En praktisk og grei løsning for begge to. De er bare venner, som sagt. Mange som deler leilighet med venner fordi det er dyrt å bo. Hadde han vært 10 år yngre kunne det vært naturlig, men han er som sagt voksen og i full jobb. Kjenner mange studenter som bor sammen, og i kollektiv, men voksne mennesker? Huff, jeg tenker for mye
Gjest strykebrett Skrevet 15. september 2011 #14 Skrevet 15. september 2011 (endret) Hadde han vært 10 år yngre kunne det vært naturlig, men han er som sagt voksen og i full jobb. Kjenner mange studenter som bor sammen, og i kollektiv, men voksne mennesker? Huff, jeg tenker for mye Det er faktisk slettes ikke uvanlig. Med de prisene som er i Oslo nå så velger mange å dele fordi at med en vanlig innetekt så har man ikke råd til så veldig mye annet enn å bo dersom man ikke deler. Da er det bedre å dele slik at man har penger til å spare og reise på ferie og finne på litt ting. Kjenner mange som tenker sånn. Det er også mange som syns det er hyggelig å bo sammen med en til. Syns ikke det er noen grun til bekymring. Endret 15. september 2011 av strykebrett
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #15 Skrevet 15. september 2011 Huff, jeg vet ikke jeg... Er så redd for å bli skuffet og såret, så vil heller trekke meg nå enn senere. Han skrev og spurte nå hvordan det blir med daten i morgen. Sitter her og vet ikke hva jeg skal si. En del av meg sier "blås i det og gi han en sjanse", en annen del av meg sier "trekk deg før du blir mer involvert, når sånne ting dukker opp så kjapt".
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #16 Skrevet 15. september 2011 Tja, er vel det vanlige med at kvinner nesten hater menn som ikke eier en bra kåk selv. Leie er en ting, men det syntes som om kvinner hater menn som bor i kollektiv, fordi det liksom ikke gir bra nok status. Nei, kvinner har blitt mer materialistiske de siste ti årene...en grunn til å holde seg unna en del.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #17 Skrevet 15. september 2011 Tja, er vel det vanlige med at kvinner nesten hater menn som ikke eier en bra kåk selv. Leie er en ting, men det syntes som om kvinner hater menn som bor i kollektiv, fordi det liksom ikke gir bra nok status. Nei, kvinner har blitt mer materialistiske de siste ti årene...en grunn til å holde seg unna en del. Vil presisere at det har INGENTING med det å gjøre. Jeg har høy utdannelse og nok av cash selv, er ingen gold digger. Alle mine tre siste kjærester har faktisk alle bodd hjemme... Det er vel enda verre statusmessig enn å bo med venn/venninne. Det som framkaller skepsisen i meg er det faktumet at han bor med ei dame, hadde ikke reagert om det var en mannlig venn.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #18 Skrevet 15. september 2011 Vil presisere at det har INGENTING med det å gjøre. Jeg har høy utdannelse og nok av cash selv, er ingen gold digger. Alle mine tre siste kjærester har faktisk alle bodd hjemme... Det er vel enda verre statusmessig enn å bo med venn/venninne. Det som framkaller skepsisen i meg er det faktumet at han bor med ei dame, hadde ikke reagert om det var en mannlig venn. Det er jo bra da, men hvorfor er det så viktig at han ikke bor med ei venninne? Han er jo interessert i deg, og tro meg, kollektiv med det motsatte av kjønn består ikke av orgier 24/7...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #19 Skrevet 15. september 2011 Det er jo bra da, men hvorfor er det så viktig at han ikke bor med ei venninne? Han er jo interessert i deg, og tro meg, kollektiv med det motsatte av kjønn består ikke av orgier 24/7... Fordi jeg syns det høres merkelig ut. Sier ikke at det er noe gale (det vet jeg jo ikke), men at jeg blir skeptisk. Hører jo om så mye rart, for alt jeg vet kan det være en ex, en nåværende kjæreste, en pulevenn osv osv. Jeg har vært altfor naiv før mtp sånt, og tenker meg derfor veldig om før jeg involverer meg med nye. Jeg har aldri hørt om voksne menn med godt betalte jobber som deler leilighet med en venninne. Derfor reagerer jeg på denne "hæ, hva er dette?"-måten.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #20 Skrevet 15. september 2011 Jeg hadde gått på date med han. Men jeg ville ha satset på å få møte denne damen ganske fort, for å få bekreftet at det bare er en han deler leilighet med, at det faktisk ikke er kona 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå