Gå til innhold

Anonym?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er de HELT umulig for folk å finne ut hvem jeg er på forumet?

Og om det ikke er helt sikkert, hvordan kan man finne det ut?

Er det mest sansynlig at de finner det ut hvis jeg har en bruker eller hvis jeg ikke har?

Går det an å skrive uten å være medlem btw? o:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I enkelte forum (Seksualitet, Samliv og Relasjoner, Barn og familie (tror jeg)) kan du skrive som gjest. Der kan moderatorer (eller kanskje bare admin?) kun søke opp IP-adressen din og sammenligne med andre brukeres IP-adresse, men det gjør de bare hvis du har gjort et alvorlig regelbrudd.

I hele forumet kan du skrive som Anonym Bruker. Da må du være innlogget, men krysse av for "Post som anonym" under innlegget du skriver. Moderatorer kan ved regelbrudd se hvilken bruker som har skrevet det aktuelle innlegget (det dukker ikke opp automatisk på alle poster skrevet av en Anonym Bruker), men ingen andre kan finne ut av det.

Skriver du med nick/brukernavn, som du gjør i denne tråden, er du i utgangspunktet også anonym, men det er viktig å huske på at selv om du ikke skriver noe særlig personlig i ett innlegg, så kan summen av alle innleggene dine gi et overraskende tydelig bilde på hvem du er. Man kan enkelt finne alle innlegg en bruker har skrevet under nick ved å gå inn på profilen til den aktuelle brukeren og trykke på "Finn mitt innhold". Så lenge du ikke skriver ting du fint kan stå inne for med alle du kjenner (inkludert sjefer og familie), så er det null problem å skrive som bruker. Du kan også la være å skrive noen som helst personlige ting. :)

Ellers: Velkommen til forumet! :tommelsmil:

Endret av Litia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...