andrux Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg skal gifte meg (YEY!) vår/sommer 2012 og vil gjerne ha med egen mat og drikke (i hvert fall drikke). Vi skal ha ca 90 gjester og kan gjerne ha festen i et partytelt- men mangler stort område eller lokale! Ser det er mange emner om lokaler, men jeg ser ingen med informasjon om steder der man kan leie plass til sette opp partytelt i oslo/omegn (??). Finnes dette? Er det noen som kjenner til områder man kan leie for å sette opp stort telt (til ca 90 mennesker)? Det eneste lokalet med plass til så mange i Oslo, der man får ha med egen drikke (og mat), er Roklubben på Bygdøy. Er det noen som kjenner til andre store lokale der man kan ha ca 90 gjester? Tar gjerne imot tips/erfaringer/linker til andre emner som drøfter dette!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 http://www.annerledes.no/slottet
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Jeg skal gifte meg (YEY!) vår/sommer 2012 og vil gjerne ha med egen mat og drikke (i hvert fall drikke). Vi skal ha ca 90 gjester og kan gjerne ha festen i et partytelt- men mangler stort område eller lokale! Ser det er mange emner om lokaler, men jeg ser ingen med informasjon om steder der man kan leie plass til sette opp partytelt i oslo/omegn (??). Finnes dette? Er det noen som kjenner til områder man kan leie for å sette opp stort telt (til ca 90 mennesker)? Det eneste lokalet med plass til så mange i Oslo, der man får ha med egen drikke (og mat), er Roklubben på Bygdøy. Er det noen som kjenner til andre store lokale der man kan ha ca 90 gjester? Tar gjerne imot tips/erfaringer/linker til andre emner som drøfter dette! Nordre Skøyen Hovedgård er verdt et forsøk. Ellers så kan jeg si, av erfaring, at bryllup i partytelt på sommeren er veldig varmt og klamt! Var i et bryllup tidlig i august for 5 år siden, og de hadde partytelt. Antall gjester var kanskje... rundt 50-60. Og det ble helsikes varmt under det partyteltet - folk svimte nesten av! Bare et lite tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå