Gå til innhold

"interessert i" på Facebook

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere fylt inn "interessert i"-feltet på Facebook? Det har kommet meg for øre at "folk" visstnok begynner å lure på legningen til folk som ikke har fylt det ut. Men jeg synes bare det blir for sært å dumt å skrive "interessert i: menn". For da ser det jo ut som det er ens eneste interesse i livet. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg har fylt ut menn. Ganske normalt at folk fyller det ut :)

Skrevet

Nei, jeg har aldri hatt legningen min på facebook, og hvis folk på grunn av det tror jeg er lesbisk så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har fylt det ut. :) Men selv kunne jeg brydd meg om andre gjør det, siden jeg ikke akkurat sjekker den delen av profilen.

Skrevet

De fleste jeg kjenner har ingenting der, men har aldri hørt at folk lurer på legning når det ikke står noe. Har hatt mer inntrykk av at det er folk som leter etter partner som har noe der.

For min del hadde jeg ingenting veldig lenge, men det var fordi jeg hadde en legning-grunn, hadde ikke kommet ut til alle og ville ikke ha noe der. Men har ikke fått inntrykk av at folk som ikke visste det mistenkte noe bare på grunnlag av at jeg hadde det tomt.

Jeg var ute til alle og hadde forhodsstatus med kjæresten min i over et år før jeg kom på at det facebook-punktet finnes. Da endra jeg til "interested in women". (Har min på engelsk).

Folk flest vet vel at det kun er hvilket kjønn man er interessert i som skal fylles ut, så de vet jo at du har andre interesser! :-)

Skrevet

Jeg har alltid lurt litt på det punktet der. For hvis man skriver at man er "på utkikk etter" vennskap, kan man da sette både kvinner og menn dersom man er hetero?

Altså, for mitt vedkommende er det ikke så viktig, jeg har samboer og ser ikke etter verken forhold eller nye vennskap, så hos meg er det ikke utfylt uansett.

Skrevet

Nei, har ikke fylt ut det feltet. Synes det ble så overflødig, for alle vet at jeg er hetero uansett.

Skrevet

Hæ? Er det legning det egentlig skal stå for? Jeg trodde at man kunne fylle inn alle slags interesser, og at flesteparten av FB-vennene mine bare var så utrolig lite kreative at de kun interesserte seg for visse kjønn... :ler:

Neih, jeg har ikke brukt den funksjonen, som noen sikkert skjønner... :sjenert:

Skrevet

Hehehe, ja, det er de alternativene som kommer opp når man prøver å bruke funksjonen. Man kan velge menn og kvinner eller en av dem.

Skrevet

Jeg tenker egentlig litt det samme som noen skrev tidligere her (tror jeg), nemlig at det er kjekt for de som er single. Jeg synes det er veldig unaturlig for min del, å føre opp "Interessert i menn" når jeg har samboer og hele pakka. Jeg er jo ikke interessert i menn (generelt).. jeg er interessert i ham. Står også som "I et forhold med.....", så det burde ikke være noe tvil om legningen min. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...