Gå til innhold

Hvordan leser du på kg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har endret lesevaner etter at de la om fra alfabetisk inndeling. Det var langt mer oversiktlig før, da fant jeg lett mine favorittemner og sjekket dem en etter en for interessante innlegg. Nå blir det til at jeg bare kikker på nye innlegg. Dermed blir det mange tråder jeg kunne hatt interesse av som ikke blir lest. Det tar jo ikke mange minuttene før innlegg er borte fra førstesiden. Hvis jeg først finner en interessant tråd så legger jeg den i mine innlegg, så jeg kan finne den igjen derfra. Men irriterer meg over at mine innlegg+favoritter ikke virker. Må trykke to ganger for å komme til favoritter. Tidligere leste jeg mer i generell debatt og aktuelle saker, nå blir de litt "glemt bort" siden de ligger langt nede og ikke alfabetisk. Totalt sett leser og følger jeg færre tråder enn før, fordi det er mer kronglete å finne frem.

Nye innlegg er forsåvidt bra, men det er begrenset hvor nyttig det blir når det skrives såpass mange innlegg. Jeg ser ofte et par overskrifter som interesserer meg, og går inn på det ene. Men når jeg trykker tilbakeknappen for å finne igjen det andre, så er det long gone. Det hadde hjulpet MYE om ikke alle dagbokinnleggene hadde ligget under nye innlegg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser "mine innlegg" først, skummer deretter over de 2-3 første sidene i "nye innlegg", og kikker til slutt innom de kategoriene jeg er mest interessert i.

Skulle, som deg, ønske at "mine innlegg + favoritter" kunne begynne å virke igjen. I dag gidder jeg ikke bruke favoritter-funksjonen. De (få) innleggene jeg skriver som anonym blir dermed fort glemt, og jeg henger ikke med i de trådene med mindre de tilfeldigvis dukker opp tidlig i "nye innlegg" når jeg åpner KG.

Skrevet

Reiselivsforumet og religion har jeg nesten sluttet å lese i etter omleggingen. Det blir mer overfladisk lesing nå. Følger det som blir liggende på forsiden, og det er ofte fjasetråder med mange svar. Det er jo som regel de trådene det krangles og trolles i som blir liggende fremme. Mens spennende emner blir kanskje liggende ubesvart fordi de forsvinner før man rekker se dem. Det er nå en gang sånn på kg at "hva er meningen med livet" kan gå upåaktet hen, mens "beskriv dine dovaner i detalj" er en garantert fulltreffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...