AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Ja, hva har man egentlig på seg i en konfirmasjon? Har ikke mange unge mennesker i omgangskretsen, så dette blir den første på veldig mange år. Jeg har ikke bunad, og syns det er vanskelig å vite hvilket antrekk som er greit. Jeg har vurdert denne, med en blazer over i kirka: http://bloggfiler.no/kleins.blogg.no/images/682801-7-1305288573797.jpg Er den for pyntet og snau? I kirka er det som sagt snakk om å ha en jakke over, men jeg er fremdeles usikker. De andre alternativene jeg har er derimot for lite pyntet, syns jeg, for det er kjoler jeg like gjerne bruker på jobb med en tykk strømpebukse under. Hva sier KG-folket?
Gjest badeand1 Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 syns den var fin, jeg. Akkurat passe pynta.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Syns kjolen var kjempefin jeg. Passer fint i en konfirmasjon. Du nevner også kjoler med tykke strømpebukser. Det må da også være lov nå på høsten som det begynner å bli kaldt.
Mamma1 Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Ja, den var fin. Skulle ønske jeg kunne gå i noe sånt.
Gjest pysepusen Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Den var veldig fin og perfekt for konfirmasjon
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Veldig fin kjole og synes som de andre at den blir fin i en konfirmasjon Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Veldig fin kjole og synes som de andre at den blir fin i en konfirmasjon Kan jeg spørre hvor den er kjøpt? Kjolen er kjøpt hos Vic tidligere i sommer og er fra Ricco Vero. Er ganske.. brystfager er vel en pen måte å si det på.. men kjolen har en helt super passform, og selv mine DD-brød klarer seg fint uten BH. Needless to say, dette er den nye favorittkjolen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå