Raviella Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg har blitt invitert med på en ukes ferie av verdens flotteste fyr som jeg nettopp et blitt sammen med. Selvfølgelig frå jeg mensen samme uke. Jeg forventer den rundt mandag/tirsdag, men det føles som den er like om hjørnet. jeg slengte meg på nettet i går for å finne ut om det går ann å utsette mensen en ukes tid, og fant ut at det finnes noen piller som heter Premolut-N, tror jeg det var. Jeg dro til legen, men hun hadde aldri hørt om dem (jeg bor i Danmark), og at hun ikke hadde hørt om noe tlsvarende som brukes til det formålet... Så der var det ingen hjelp å få....sukk Hva kan jeg gjøre?? jeg har et brett Cerazette liggende, vil det hjelpe å starte på dem tro? Eller vil jeg kanskje bare fremkalle blødningen da? Noen som har prøvd? eller har andre råd?
Gjest SoLee Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Jeg gikk til fastlegen og sa jeg skulle på turne og ville utsette mensen, og han gav meg en krukke med piller, jeg måtte ta en hver dag og når jeg sluttet ville jeg få mensen ca dagen etterpå. dette var en del år siden og jeg var 15 så tror det skal være lett å få tak i noe slikt også nå. Stikk innom apotek og spør om de vet om noe, enten noe de selger eller om de har navn på type piller om du kan gå til legen din og be om. Dette er etter min mening ikke noe problem å skaffe, som sagt fikk det når jeg var 15, i Norge, så burde ikke være no stress. Vær litt pushy, det er slike piller å få, så få han/hun til å lete godt nok! ingenting er kjedeligere enn at mensen ødelegger ferier og slikt. Lykke til!
frøken_tralala Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 om du begynner på p-pillene så er det vel en sjangse for at du ikke får mensen før du er ferdig med det pillebrettet, men da kan du jo også komme til å få mellomblødninger som jo er vanlig de første 3 mnd du går på pillene.
Raviella Skrevet 15. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2011 jeg vil gjerne godta både mellomblødninger og ingen blødninger og evighetsblødninger bare jeg slipper å blø akkurat neste uke!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå