AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Hei Jeg fikk besøk i går av en gutt jeg har datet litt før.. For å gjøre historien kort, så ente vi opp i senga.. Jeg har mensen, var dag 4 av mensen i går og vi brukte ikke prevansjon. Så jeg er ganske stressa i dag, kan jeg bli gravid når jeg har mensen??? :/ Er helt stressa og nervøs nå, har tatt abort en gang før, og er såå nervøs for at jeg må gjennom det igjen! :(
Milli84 Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 (endret) dobbel post. Endret 15. september 2011 av Emirikma
Milli84 Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Jeg har en venninne som ble gravid når hun hadde mensen. Barnet er ventet når som heldst nå, så det går. Men tror det er sjeldent at en kan bli gravid da. Du kan jo kanskje ta angrepille? Får håpe at det har gått bra denne gangen for deg. Kanskje bruke prevansjon dersom du er redd for å bli gravid...men dette vet du jo fra før.
Gjest gjest Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 gå på apoteket å få tak i en angrepille. da er du mer sikker. du kan ta den innen 72 timer, men det er bedre jo før du gjør det
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 det er sjeldent at man blir gravid i menstroasjonsperiod, men søster mi klarte det. Ta angrepille, men husk at angrepille er ikke prevensjon. Hvist du skal bruke den ofte så ødelager du hormonellbalansen din. Bruk kondom, så slepper du å være nervøs
Gjesten Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Du kan bli gravid når du har mensen, så kjøp en angrepille så fort som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå