Gå til innhold

Julebord/Oslo

Gjest GreenSky

Hvilken dato passer best for deg?  

1. 1. Hvilken dato passer best for deg?

• a.) Torsdag 11. desember
      0
    • b.) fredag 12. desember
      4
    • c.) lørdag 13 desember
      3
    • d.) torsdag 18. desember
      0
    • e.) fredag 19. desember
      4
    • f.) lørdag 20. desember
      2

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Stem på hvilken dato som passer best. Skriv gjerne hvem du er i et innlegg, og hvis flere datoer passer for deg, så skriv gjerne det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan 11., 18., 19. og 20. Og hvis de jeg jobber for er så dumme at de ikke gir meg fast stilling, vel da gidder jeg ikke gå på det teite julebordet deres, så da er jeg fri 13. også :-?

Men hvis Suzy bare kan 19., da synes jeg vi skulle forsøke å få det til den dagen. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk schnuppa!

Hæh, hvorfor skulle jeg bry meg om hva Glammy skal, da? :oops: Skjønner ikke hva du snakker om ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i utgangspunket (litt) problemer med 19. men blir det den dagen .. klarer jeg vel sikkert å omorganisere :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jeg kan 11., 18., 19. og 20. Og hvis de jeg jobber for er så dumme at de ikke gir meg fast stilling, vel da gidder jeg ikke gå på det teite julebordet deres, så da er jeg fri 13. også :-?

Når får du avklart dette? De kan jo ikke holde deg som midlertidig ansatt i evigheter...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du avklart dette? De kan jo ikke holde deg som midlertidig ansatt i evigheter...!

Helt riktig det. Så jeg er arbeidsledig fra 19. Da er engasjementet slutt. Men jeg håper jo på å få den faste stillingen ... Kan bli stressa av mindre :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig det. Så jeg er arbeidsledig fra 19. Da er engasjementet slutt. Men jeg håper jo på å få den faste stillingen ... Kan bli stressa av mindre :-?

Vet så altfor godt hva du strever med... har hatt slike midlertidige jobber i evigheter sjøl og det er slitsomt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Min jobbsituasjon er også uskikker for tiden. Stedet jeg er stasjonert på, har blitt lagt ut på anbudsrunde blandt forskjellige vaktselskap... Håper mitt selskap vinner runden sånn at jeg kan fortsette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Følte litt på at det pågikk en liten julebordskonspirasjon der jeg stod i fare for å bli stemt ut! Så nå er jeg her for å avklare dette engang for alle! Jeg kan alle datoene, og jeg vil være med! Og hva det har med saken om jeg og Løwen kan samme dag, nei det skjønner ikke jeg :roll: Savner dere litt jeg, folkens! Til det har vi vel bare en ting å si.... "get a life"... :(

Klem Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

:oops: Jeg kan ikke komme den 19. Se den andre tråden. Løwen har nemlig lagt ut rykte om at vi skal kline, nei ROTE! var det, på julebordet. Jeg vil herved avkrefte et hvert slikt rykte, og si at skal jeg kline på noe julebord, så blir det med SUZ, BILLE og GREENEY. Så hvis ikke ryktet tilbaketrekkes sporenstreks, kommer ikke jeg på noe julebord... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...