Gå til innhold

FML!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhr.. Jeg er så lei!! kroppen min tuller med meg, følelsene mine er messed opp- og jeg føler at alle leker med følelsene mine!! Veninnene mine mener noe, og når jeg kommer hjem mener jeg noe annet og jeg blir bare så forvirret- påvirket av alle rundt meg. Hva vil egentlig JEG? jeg vet ikke. Hvordan finner jeg det ut? Jeg sitter der og hører på alle sammen som mener at jeg bør gjøre ditt og datt, blir påvirka men føler at jeg ikke er tilstede..

Er trist og lei.. Hva gjør dere andee nÅr noen prøver og påvirke dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler at jeg lar meg påvirke fordi jeg er redd de ikke skal like lmeg og slutte og være mine veninner.. Plutselig oppfører de seg rart mot meg! Spille på mine følelser sånn:(

Skrevet

Kanskje du må prøve å bygge opp selvtillitten din.

dersom de ikke godtar dine meninger osv, er de jo ikke spesiellt gode venner å ha.

Syntes ikke noe om at de spiller på følelsene dine for å påvirke deg.

Skrevet

Men jeg aner ikke hvordan bygge opp selvtillit.. Jeg har det på jobb fordi da vet jeg hva jeg skal gjøre.. Men følelsesmessig er jeg jo et vrak!

Skrevet

Skjønner. Jeg er ikke en mester på selvtillit selv, men i og med at du har seltillit på jobb fordi du kan og vet hva du skal gjøre.

Så kan det jo være en ide å tenke igjennom ting du ting du liker å gjøre, ting du er interessert i hjemme og bygge videre på disse interessene.

så om du enten kan mye om et tema eller la oss si du er god til å tegne, strikke eller lage mat så har du noe du kan, og vet hvordan du skal gjøre hjemme. Kanskje dette vil gi en mestringfølelse utenfor jobben.

Det handler vel om å begynne i det små, det tar jo litt tid å bygge opp selvtillitten. Nå vet jeg ikke eksakt hva du sliter med følelsesmessig, og kanskje du ikke vet det eksakt selv heller.

Men du kan jo sette deg ned med penn og papir og skrive ned følelsene dine, kanskje du finner litt ut av hvor "problemet" ligger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...